Антомонова, Лада. YouTube в поміч, або як відеоблогерство та власний канал на YouTube може допомогти в бізнесі [Текст] / Л. Антомонова> // Зерно. - 2018. - № 6. - С. 122-124 : іл. Рубрики: Сільське господарство--Бізнес--Комп'ютерні технологіі Кл.слова (ненормовані): агросфера -- відеоблог -- агробізнес -- агробізнес за допомогою YouTube -- популяризація бізнесу -- реклама Анотація: Керівники великих підприємств, міжнародних корпорацій і університетів усе частіше стають блогерами та викладають відеороздуми чи відеокоментарі на офіційних сайтах компаній. Такий хід ріднить людей по різні боки екрана, є ненав'язливою рекламою та кроком у популяризації бізнесу. Однак для цього потрібен певний рівень внутрішньої свободи, що характеризує керівника нового часу як людину щиру, відкриту та здатну ділитися знаннями та досвідом з іншими. Цей тренд уже реалізується й у нашому агробізнесі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |