Марчук, Лариса.
    Порядність, професіоналізм, патріотизм - ось вектор підготовки курсантів Львівського державного університету внутрішніх справ МВС України [Текст] / Лариса Марчук // Віче. - 2012. - № 23. - С. 28-30 : фото.кол.
ББК 74.48+67
Рубрики: Вищі навчальні заклади в Україні--Міністерство внутрішніх справ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бігун, С. К.
    Байдужість - це проблема чи норма життя? : (ток-шок для лідерів учнівського самоврядування) / С. К. Бігун // Виховна робота в школі. - 2015. - №3. - С. 22-25
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховні заходи--Колектив
   Виховні заходи--Морально-етичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
байдужість -- порядність
Анотація: Захід присвячений соціальній проблемі байдужості й запропоновано обговорити з лідерами шкільного учнівського самоврядування.





    Шадура, Наталія.
    Я та інші [Текст] : тренінгове заняття для учнів 8-9-х класів / Н. Шадура // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 21. - С. 14-15
Рубрики: Підлітки--Спілкування--Психотренінг
Кл.слова (ненормовані):
тактовність -- урівноваженість -- повага -- щирість -- почуття гумору -- чесність -- порядність -- співчуття -- справедливість


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Євген Коновалець цінував у людях чесність і порядність. І сам таким був [Текст] // Українське слово. - 2017. - 25-30 трав. (№ 22). - С. 3 : портр.
Рубрики: ОУН--Діячі--Україна


Дод.точки доступу:
Коновалець, Євген (засновник ОУН ; 1891-1938) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Савенко, Олександр.
    "Нині поняття журналістської порядності стоїть на першому місці" [Текст] / Олександр Савенко // Урядовий кур'єр. - 2018. - 24 трав. (№ 97). - С. 4 : портр. - Зміст: Поради журналістам від Олександра Савенка
Рубрики: Журналісти--Журналістська порядність--Професійна етика--Досвід--Україна


Дод.точки доступу:
Савенко, Олександр Миколайович (генеральний директор Укрінформу в 1996-1999 роках) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Рибак, Любов.
    Доброта – це краса людської душі / Любов Рибак // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 63–64
Рубрики: Педагогіка--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- учнівський проект -- проектна діяльність -- доброта -- добро -- чуйність -- людська порядність -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті представлено колективний проект морального спрямування для учнів 3 класів, мета якого - розвивати пізнавальні здібності учнів, уявлення про чуйність, доброту, справедливість, дати змогу відчути радість від добрих справ; виховувати духовні цінності, почуття людяності, пробуджувати та стимулювати в учнів бажання творити добро.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Ритченко, Н. Г.
    Василь Королів-Старий “Хуха-Моховинка” [Текст] : 5 клас / Н. Г. Ритченко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 22-24. - С. 22-25
Рубрики: Українська література--Вивчення в школі
   Письменники українські--Королів-Старий В.

Кл.слова (ненормовані):
вдумливо й виразно читати казку -- вміння коментувати й оцінювати вчинки персонажів -- розвивати логічне мислення, мовлення -- виховувати доброту, порядність -- письменники Чернігівщини -- дитячі письменники
Анотація: В. Королів-Старий “Хуха-Моховинка”. Образи фантастичних істот, створені уявою автора на основі українського фольклору. Наскрізний гуманізм казки.


Дод.точки доступу:
Королів-Старий, Василь Костянтинович ( український громадський діяч, письменник, видавець. Член ТУП (фактично сенатор). Один із засновників Української Центральної ради ; 1879-1941 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чабан, О. В.
    Діалог. Тире при діалозі [Текст] : 5 кл. / О. В. Чабан // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25/27. - С. 2-5. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Українська мова--Діалоги--Мовлення
Кл.слова (ненормовані):
творчі вміння -- побудова власних висловлювань -- вміння відтворювати репліки діалогу -- виховувати моральні чесноти : доброту, порядність, взаємодопомогу
Анотація: Розробка уроку для п‘ятикласників про особливості побудови діалогу, його компоненти, інтонацію в ньому. Навчити учнів розрізняти побутові, ділові, художні й навчальні діалоги.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)