Струкова, Тетяна. Превентивний потенціал освітньої діяльності [Текст] / Т. Струкова> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 108-112. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Завдання превентивної освіти Рубрики: Освіта--Превентивна освіта Філософія освіти Особистість--Саморозвиток Кл.слова (ненормовані): постсучасна освіта Анотація: Стаття присвячена аналізу необхідності розширеного розуміння превентивної освіти у контексті становлення постсучасних освітніх практик. Для обгрунтування вказаного положення застосовується філософсько-освітня методологія. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Литвиненко, Наталія. Соціокультурна детермінованість маркетингового управління в освіті та його роль у становленні освітньої діяльності постсучасного зразка [Текст] / Н. Литвиненко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 170-176. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Управління школою--Освітній маркетинг Загальноосвітня школа--Інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): постсучасна освіта -- глобальна освіта -- соціокультурна парадигма Анотація: У статті здійснюється аналіз маркетингового управління в освіті у контексті глобальних трансформаційних процесів постіндустріального зразка. Обгрунтовуються переваги маркетингового управління як ресурсу інноваційного розвитку освітньої царини. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |