Савченко, О.
    Дидактико-методичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності вчителя [Текст] / Олександр Савченко // Початкова школа. - 2011. - № 2. - С. 7-11.
Рубрики: Педагогіка--Методика--Перевірка й оцінка знань
   Педагогіка--Вчитель

Кл.слова (ненормовані):
контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів -- початкове навчання -- усне опитування учнів -- письмові форми контролю -- контрольні роботи -- помилки -- оцінювання учнів вчителем -- освітні портфоліо

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою у 2011/12 навчальному році [Текст] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 25/26/27. - С. 10-34
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники
   Освіта--Організація--Керівні матеріали

Кл.слова (ненормовані):
початкове навчання


Все экземпляры списаны


74.202.4/У 45-361561

   Україна. МОНмолодьспорт.

   
    Додатковий перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою у 2012/13н. р. [Текст] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 1/2. - С. 25-33.
ББК 74.202.4
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники
Кл.слова (ненормовані):
початкове навчання


Дод.точки доступу:
Україна. МОНмолодьспорт

Все экземпляры списаны




    Мараховська, І.
    Форми організації навчальної діяльності на уроках музики (для класів, що навчаються за програмою розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова) [Текст] / Ірина Мараховська // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 44-47. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.53
Рубрики: Музика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок музики -- початкове навчання -- система розвивального навчання -- групова робота -- парна робота -- індивідуальна робота

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Кравченко, Н.
    Відкритий урок з образотворчого мистецтва [Текст] / Надія Кравченко // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 54-56.
ББК 74.268.51
Рубрики: Образотворче мистецтво--Початкове навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок з образотворчого мистецтва -- декоративний посуд -- початкове навчання -- етнокультурознавчий словничок
Анотація: Надано план-конспект відкритого уроку з образотворчого мистецтва за темою "Декоративний посуд", мета якого - ознайомити учнів із виражальними можливостями декоративної композиції; підпорядкованості форми та розміру елементів композиції; вчити власноручно створювати візерунки, орнаменти, декорувати посуд.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Базарницька, І.
    Тестова перевірка знань з української мови у 2 класі [Текст] / Ірина Базарницька, Галина Сапун // Початкова школа. - 2015. - № 4. - С. 10-16.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
тестові завдання з української мови -- початкове навчання -- звуки і букви -- наголос -- службові слова -- спільнокореневі слова -- речення -- текст -- мова і мовлення
Анотація: Запропоновано тестові завдання з української мови для 2 класу, які вчитель може використовувати як дидактичний матеріал на різних етапах уроку, для самостійної роботи, на додаткових заняттях.


Дод.точки доступу:
Сапун, Галина
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Прихожай, С.
    Урок образотворчого мистецтва [Текст] : 1 клас / Світлана Прихожай // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 31-32.
ББК 74.268.51
Рубрики: Мистецтво--Образотворче--Урок
Кл.слова (ненормовані):
кольори -- виражальні можливості кольору -- початкове навчання
Анотація: Запропоновано урок образотворчого мистецтва для 1 класу за темою " Кольорові враження. Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйняття кольорів (веселий, сумний, ніжний). Передання почуття радості і суму фарбами. Виконання композиції "Килими доброго і злого чаклунів".

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Ілляшенко, Т.
    Щоб оцінка перестала бути каральною [Текст] : (Читаючи проект реформи початкової школи) / Т. Ілляшенко // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 3-6.
Рубрики: Педагогіка--Початкова школа--Реформа (проект)
Кл.слова (ненормовані):
Концепція початкової освіти -- початкове навчання -- готовність дитини до навчання
Анотація: Роздуми про проект реформи початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)