Підласий, І. П. Компетенції та гривні [Текст] / І. П. Підласий> // Педагогічна майстерня. - 2015. - № 7. - С. 4-11 : рис. - Зміст: Ідеальний педагог ; Компетенції українського педагога Рубрики: Школознавство Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- предметна компетентність -- мовна компетентність Анотація: Друкується за виданням: Підласий І. П. Компетенції та гривні. Х.: вид. група "Основа", 2014 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тарасенкова, Ніна. Вивчаємо геометрію за новим підручником. Як організувати ефективне навчання [Текст] / Н. Тарасенкова, М. Бурда> // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 17. - С. 24-25 : рис. - Бібліогр.: с. 25 Рубрики: Геометрія--Методика викладання--Урок 9-й клас Кл.слова (ненормовані): осмислені знання -- оцінювання -- предметна компетентність Дод.точки доступу: Бурда, Михайло Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Голуб, Ніна До проблеми предметної компетентності з української мови в закладах загальної середньої освіти [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- компетенція -- предметна компетентність Анотація: У статті порушено проблему нормування категорійного поля компетентнісного навчання української мови в закладах загальної середньої освіти, запобігання різнотлумачення ключових термінів. Авторка привертає увагу до суті терміна "предметна компетентність". обґрунтовує доцільність уживання його в однині, переконує в хибності спроб виділення в межах одного шкільного предмета кількох компетентностей. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Хом'як, Іван Орфографічна термінологія в теорії предметної компетентності [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 2. - С. 8-13. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Українська мова--Предметні компетентності Кл.слова (ненормовані): предметна компетентність -- термінознавство -- наукова термінологія Анотація: У статті порушено проблему нормованості й кодифікації сучасної лінгводидактичної термінології. Проаналізовано орфографічний апарат термінів правописного складника предметної компетентності: охарактеризовано лінгвістичні принципи української орфографії, умотивовано комплексний підхід до вибору методів і прийомів навчання правопису. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Кутняк, Ірина. Одночлени. Стандартний вигляд одночлена [Текст] : урок алгебри в 7-му кл. / Ірина Кутняк> // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 17. - С. 17-22 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 22 Рубрики: Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): сценарій -- предметна компетентність -- класифікувати, вирізняти математичні об'єкти -- аналітико-синтетичне мислення школярів -- прийом "Закінчи речення" -- прийом "Лови помилку" -- самостійна робота Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Міщенко, Оксана Формування предметної компетентності старшокласників у процесі хронотопного аналізу епічного твору на уроках української літератури в профільній школі [Текст] / Оксана Міщенко> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська література--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): предметна компетентність -- профільна школа -- художній твір -- літературний твір -- аналіз художнього твору Анотація: У статті розкрито аспекти шкільного дослідження літературного твору. Запропоновано різні види аналізу: антропоцентричний, хронотопний і концептуальний. Представлено комплекс взаємопов'язаних знань і вмінь школярів, послідовність навчальної діяльності на етапах теоретичної, читацької, аналітико-синтетичної роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Слижук, Олеся Вивчення сучасної казки на уроках української літератури [Текст] / Олеся Слижук> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 3. - С. 32-36. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): літературна казка -- жанрова модифікація -- предметна компетентність -- урок української літератури Анотація: У статті розглядається науково-методична концепція формування в учнів поняття про сучасну українську казку та її жанрові модифікації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Горошкіна, Олена. Психологічні засади ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): компетентність -- предметна компетентність -- ключові компетентності -- теорія діяльності -- система освіти -- компетентнісний підхід Анотація: Визначено, що оскільки компетентність є психологічним утворенням, тому й прогнозувати механізми її формування доцільно в контексті певної психологічної теорії, зокрема теорії діяльності. Необхідно врахувати й той факт, що ключові компетентності формуються не тільки на уроках української мови, а й у процесі вивчення всіх шкільних предметів. З огляду на це ключові компетентності є інтегративним утворенням, оцінювання якого потребує пошуку адекватних оцінно-діагностувальних засобів. Оскільки в лінгводидактиці відсутні розроблення в галузі оцінювання ціннісного, емоційного, поведінкового компонентів компетентності, необхідно об'єднати зусилля педагогів і психологів задля пошуку об'єктивних методик оцінювання ключових компетентностей як метапредметних і предметної компетентності на уроках української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Диба, Вікторія. Прикладні аспекти формування предметної компетентності учнів 10 класу філологічного профілю у процесі навчання української мови [Текст] / Вікторія Диба> // Українська мова і література в школах України. - № 12. - С. 16-17. Рубрики: Українська мова--Робота з підручником--10 клас Кл.слова (ненормовані): предметна компетентність -- 10 клас -- філологічний профіль -- навчально-тренувальні вправи -- дидактичний потенціал підручника -- підручник з української мови -- опис підручника Анотація: Окреслено сучасні підходи до формування предметної компетентості учнів 10 класу філологічного профілю у процесі навчання української мови, схарактеризовано дидактичний потенціал запропонованої в чинних підручниках системи навчально-тренувальних вправ і завдань. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |