Підласий, І. П.
    Компетенції та гривні [Текст] / І. П. Підласий // Педагогічна майстерня. - 2015. - № 7. - С. 4-11 : рис. - Зміст: Ідеальний педагог ; Компетенції українського педагога
ББК 74.204
Рубрики: Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- предметна компетентність -- мовна компетентність
Анотація: Друкується за виданням: Підласий І. П. Компетенції та гривні. Х.: вид. група "Основа", 2014


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Тарасенкова, Ніна.
    Вивчаємо геометрію за новим підручником. Як організувати ефективне навчання [Текст] / Н. Тарасенкова, М. Бурда // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 17. - С. 24-25 : рис. - Бібліогр.: с. 25
Рубрики: Геометрія--Методика викладання--Урок 9-й клас
Кл.слова (ненормовані):
осмислені знання -- оцінювання -- предметна компетентність


Дод.точки доступу:
Бурда, Михайло

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Голуб, Ніна
    До проблеми предметної компетентності з української мови в закладах загальної середньої освіти [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетенція -- предметна компетентність
Анотація: У статті порушено проблему нормування категорійного поля компетентнісного навчання української мови в закладах загальної середньої освіти, запобігання різнотлумачення ключових термінів. Авторка привертає увагу до суті терміна "предметна компетентність". обґрунтовує доцільність уживання його в однині, переконує в хибності спроб виділення в межах одного шкільного предмета кількох компетентностей.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Хом'як, Іван
    Орфографічна термінологія в теорії предметної компетентності [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 2. - С. 8-13. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Українська мова--Предметні компетентності
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність -- термінознавство -- наукова термінологія
Анотація: У статті порушено проблему нормованості й кодифікації сучасної лінгводидактичної термінології. Проаналізовано орфографічний апарат термінів правописного складника предметної компетентності: охарактеризовано лінгвістичні принципи української орфографії, умотивовано комплексний підхід до вибору методів і прийомів навчання правопису.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Кутняк, Ірина.
    Одночлени. Стандартний вигляд одночлена [Текст] : урок алгебри в 7-му кл. / Ірина Кутняк // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 17. - С. 17-22 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 22
Рубрики: Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
сценарій -- предметна компетентність -- класифікувати, вирізняти математичні об'єкти -- аналітико-синтетичне мислення школярів -- прийом "Закінчи речення" -- прийом "Лови помилку" -- самостійна робота


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Міщенко, Оксана
    Формування предметної компетентності старшокласників у процесі хронотопного аналізу епічного твору на уроках української літератури в профільній школі [Текст] / Оксана Міщенко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність -- профільна школа -- художній твір -- літературний твір -- аналіз художнього твору
Анотація: У статті розкрито аспекти шкільного дослідження літературного твору. Запропоновано різні види аналізу: антропоцентричний, хронотопний і концептуальний. Представлено комплекс взаємопов'язаних знань і вмінь школярів, послідовність навчальної діяльності на етапах теоретичної, читацької, аналітико-синтетичної роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Слижук, Олеся
    Вивчення сучасної казки на уроках української літератури [Текст] / Олеся Слижук // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 3. - С. 32-36. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
літературна казка -- жанрова модифікація -- предметна компетентність -- урок української літератури
Анотація: У статті розглядається науково-методична концепція формування в учнів поняття про сучасну українську казку та її жанрові модифікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Горошкіна, Олена.
    Психологічні засади ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика--Компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- предметна компетентність -- ключові компетентності -- теорія діяльності -- система освіти -- компетентнісний підхід
Анотація: Визначено, що оскільки компетентність є психологічним утворенням, тому й прогнозувати механізми її формування доцільно в контексті певної психологічної теорії, зокрема теорії діяльності. Необхідно врахувати й той факт, що ключові компетентності формуються не тільки на уроках української мови, а й у процесі вивчення всіх шкільних предметів. З огляду на це ключові компетентності є інтегративним утворенням, оцінювання якого потребує пошуку адекватних оцінно-діагностувальних засобів. Оскільки в лінгводидактиці відсутні розроблення в галузі оцінювання ціннісного, емоційного, поведінкового компонентів компетентності, необхідно об'єднати зусилля педагогів і психологів задля пошуку об'єктивних методик оцінювання ключових компетентностей як метапредметних і предметної компетентності на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Диба, Вікторія.
    Прикладні аспекти формування предметної компетентності учнів 10 класу філологічного профілю у процесі навчання української мови [Текст] / Вікторія Диба // Українська мова і література в школах України. - № 12. - С. 16-17.
Рубрики: Українська мова--Робота з підручником--10 клас
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність -- 10 клас -- філологічний профіль -- навчально-тренувальні вправи -- дидактичний потенціал підручника -- підручник з української мови -- опис підручника
Анотація: Окреслено сучасні підходи до формування предметної компетентості учнів 10 класу філологічного профілю у процесі навчання української мови, схарактеризовано дидактичний потенціал запропонованої в чинних підручниках системи навчально-тренувальних вправ і завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)