Кисільова-Біла, В. Логічна складова предметної математичної компетентності молодшого школяра [Текст] / Валентина Кисільова-Біла> // Початкова школа. - 2012. - № 2. - С. 11-16 Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): предметна математична компетентність -- компетенція -- сюжетні задачі -- групи взаємопов'язаних величин Анотація: З огляду на те, що логічна складова предметної математичної компетентності включає в себе таку компетенцію, як описування ситуації у навколишньому світі за допомогою трьох взаємопов'язаних величин, автором запропонована методика формування уміння описувати ситуації (події), які подані в сюжетних задачах мовою величин. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Скворцова, С. Упровадження нового змісту початкової освіти: коментар до навчальної програми з математики [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко> // Початкова школа. - 2012. - № 8. - С. 6-13. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Математика--Плани і програми Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- предметна математична компетентність -- методика навчання нумерації чисел у межах 100 Анотація: Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердеження державного стандарту початкової загальної освіти" з 1 вересня 2012 року у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів запроваджуються нові навчальні програми для першого класу. В статті подано коментар стосовно деяких новацій у програмі з математики. Дод.точки доступу: Онопрієнко, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Скворцова, С. Урок математики у початковій школі: мета, завдання, структура [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко> // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 4-9. Рубрики: Математика--Початкове навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): предметна математична компетентність -- теорія діяльності -- урок математики -- етапи уроку Анотація: У статті визначено структуру сучасного уроку математики, побудованого на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів. На підставі структури навчальної діяльності виділено етапи уроку; подано зміст кожного з етапів та проілюстровано їх прикладами фрагментів уроків. Дод.точки доступу: Онопрієнко, Оксана Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Собковська, О. Підготовка студентів педагогічного коледжу до формування математичної компетентності в учнів початкової школи [Текст] / Ольга Собковська, Оксана Захарко> // Початкова школа. - 2015. - № 4. - С. 40-44. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Освіта--Коледж--Підготовка вчителів початкових класів Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- компетентність -- компетенція -- предметна математична компетентність -- майбутній вчитель початкових класів Анотація: У статті розглянуто окремі аспекти професійної компетентності вчителя початкової школи та умови формування математичної компетентності. Дод.точки доступу: Захарко, Оксана Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Королюк, Т. Навчальне видання з математики, яке забезпечує формування компетентної особистості молодшого школяра [Текст] / Тетяна Королюк> // Початкова школа. - 2017. - № 1. - С. 33-35. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Математика--Підручники та посібники Кл.слова (ненормовані): предметна математична компетентність -- уміння вчитися -- навчальний зошит з математики -- задачі Анотація: У статті обрано для опрацювання навчальний зошит "Математика" авторів С. О. Скворцової та О. В. Онопрієнко, який поєднує у собі і функції підручника і функції зошита. Це навчальне видання найбільше відповідає вимогам навчальної програми з математики, розробленої на виконання Державного стандарту загальної початкової освіти. Це єдине на сьогодні навчальне видання, яке забезпечує формування у молодших школярів такої важливої ключової компетентності як уміння вчитися та предметної математичної компетентності. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |