Романенко, Михайло Філософія освіти: проблеми конституювання [Текст] / Михайло Романенко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 34-40. - Бібліогр.: с. 40 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): генезис -- освітня сфера -- об'єкт -- предметне поле -- мета Анотація: Інноваційний розвиток вітчизняної освіти опирається на розробку її нового теоретико-методологічного фундаменту. Інтегрованим виразом цього стало становлення такої міждисциплінарної галузі знання, як філософія освіти. Автор розкриває досягнення та проблеми в цій царині знання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Слюсаревський, Микола. Історіогенез соціальної психології як джерело уявлень про її змістовий обсяг, дисциплінарну побудову та науковий статус / М. Слюсаревський> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 45-58 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія--Соціальна Кл.слова (ненормовані): соціальна психологія -- історіогенез -- змістовий обсяг -- предметне поле -- дисциплінарна побудова -- науковий статус -- система психологічного знання Анотація: Стаття спростовує міф про зародження соціальної психології "в лоні" двох наук - соціології та психології, що спричиняє до тлумачення її як "гібридної" субдисципліни з невиразним науковим статусом. Уточнено місце соціальної психології у системі психологічного знання. Показано, що вона розширює предметне поле психологічної науки в цілому до його дійсних онтологічних меж і тим самим є однією з найважливіших, фундаментальних психологічних дисциплін сучасної соціогуманітаристики. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |