Синицина, И. Игровое обучение детей 5-7 лет в образовательном процессе детской музыкальной школы [Текст] / И. Синицина> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 1. - С. 100-107. - Библиогр.: с. 107 Рубрики: Ігри--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- музична діяльність -- система сприйняття -- принцип індивідуалізації Анотація: Одной из главных задач дошкольного образования является подготовка ребёнка к следующей образовательной ступени. Игра как социально-педагогическая форма организации жизни детей, активизируя их потенциальные ресурсы, является эффективным методом и формой активного обучения, ведёт к росту значимых личностных качеств и способностей. Статья посвящена раскрытию содержания организационно-педагогических условий образовательного процесса, для определения эффективности которых и была организоывана опытно-экспериментальная работа в детской музыкальной школе Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Атиева, Гузель. Сенсорное развитие детей младшего дошкольного возраста в дошкольном образовательном учреждении [Текст] / Г. Атиева, Е. Тренова> // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 218-221 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Дітей молодшого дошкільного віку--Сенсорний розвиток Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- генезис -- сприйняття -- принцип індивідуалізації -- освітня діяльність -- дидактичні ігри Анотація: В статті розглянута проблема сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, а також реалізація принципу індувідуалізації як умови підвищення ефективності розвитку уявлень про форму у дітей молодшого дошкільного віку. Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Тренова, Елена; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |