Веленко, А. Уроки прфорієнтації в початковій школі [Текст] / А. Веленко> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 1. - С. 19-21 Рубрики: Профорієнтація--Психологічний аспект--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): профорієнтаційна робота -- природні здібності -- престижність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Олійник, І. Концептуальні засади сучасної здоров'язберігаючої школи [Текст] / Іван Олійник> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 5. - С. 70-77. - Бібліогр.: с. 77 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації Виховання--Здоровий спосіб життя Кл.слова (ненормовані): навчальний матеріал -- природні здібності -- особистісний розвиток -- здоров'язберігаючі засади Анотація: Основна ідея реформування школи - розумне розвантаження учнів, зменшення обсягу навчального матеріалу, способів його представлення, зокрема інтеграції як міждисциплінової, так і блочної у межах сумісних предметів. Сучасне і перспективне розуміння якості освіти передбачає, що вона визначається не лише кількістю і якістю знань, але і якістю особистісного, психічного, фізичного, громадянського розвитку покоління. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Максимчук, Олена. Забезпечення поступально-висхідного розвитку наступності навчання й виховання всебічно розвиненої компетентної особистості в умовах сільської школи [Текст] / О. Максимчук> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2017. - № 3/4. - С. 40-51
Кл.слова (ненормовані): допрофільна освіта -- дошкільна освіта -- загальнорозвивальна освіта -- здібності учнів -- компетентність -- особистість -- профільна освіта -- природні здібності Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |