Устименко, О. М. Проектна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур у контексті сучасної освітньої парадигми [Текст] / О. М. Устименко> // Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 30-40 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): проектна компетентність -- професійно-методична компетентність -- проектна технологія Анотація: У статті обгрунтовано актуальність дослідження питання формування в майбутніх учителів іноземних мов і культур проектної компетентності як важливого складника їхньої професійно-методичної компетентності. Розглянуто засадничі чинники, що зумовлюють необхідність негайного розв'язання окресленої наукової проблеми в контексті сучасної освітньої парадигми. До них віднесено соціальне замовлення українського суспільства на вчителів, готових і здатних методично коректно організовувати іншомовну проектну діяльність учнів, відсутність системної професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов і культур до організації проектної діяльності школярів, брак у галузі методики навчання іноземних мов і культур наукових праць з теорії та практики формування в майбутніх учителів проектної компетентності як невід'ємного складника їхньої професійно-методичної компетентності. Проектну компетентність майбутнього вчителя іноземної мови і культури визначено як його інтегративну професійно-методичну особистісну якість, що грунтується на готовності і здатності впроваджувати проектне навчання іноземної мови і культури в закладі загальної середньої освіти, а саме: планувати, прогнозувати, організовувати, реалізувати, координувати й аналізувати процес і результати навчальної іншомовної проектної діяльності учнів. Новітні зміни у вітчизняній освітній парадигмі покликані сприяти розбудові системи проектного навчання як наскрізної підготовки школярів до інноваційної, проектно-дослідницької діяльності задля розв'язання особистих життєвих, професійних і соціальних проблем, організації їхнього самовизначення та самоосвіти протягом усього життя. Сучасний учитель проектного навчання має вміти формувати в учнів проектну компетентність - готовність і здатність, за умови наявності мотивації, організовувати власну проектну діяльність задля розв'язання навчальних проблемних завдань. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Сидоренко, Олег. Сучасні підходи до викладання мистецьких дисциплін у закладах фахової передвищої освіти [Текст] / Олег Сидоренко> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. - Вип. 3 (8). - С. 490-493. - Бібліогр. в кінці ст.
Компетентнісне навчання Кл.слова (ненормовані): компетентності мистецьких дисциплін -- методи викладання -- методика викладання мистецьких дисциплін -- естетична компетентність -- інтегральна компетентність -- методична компетентність -- проектна компетентність -- вніб 5 Дод.точки доступу: Домінський, О. С. \ред.\; Сидоренко, Оксана; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"; Департамент гуманітарної політики ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |