Дробот, И. С. Индивидуализация профессионального становления офицерских кадров [Текст] / И. С. Дробот> // Alma mater. - 2011. - № 11. - С. 45-51 : табл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0321-0383 Рубрики: Збройні сили--Реформи--Модернізація--Росія Кл.слова (ненормовані): офіцерські кадри -- індивідуалізація -- професійне становлення -- маршрут -- супровід Анотація: Исследованы разработка, обоснование и реализация индивидуальных маршрутов профессионального становления офицеров, что позволит сформировать и сохранить требуемый военно-кадровый потенциал в условиях модернизации ВС РФ. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мартиненко, С. Діагностичне тестування професійного та особистісного становлення вчителя початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 1-2. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- професійне становлення -- вчитель початкової школи Анотація: Запропоновано адаптоване діагностичне тестування "Наскільки Ви вільні в професійному та особистісному становленні?" (за О. Чирковською), яке допоможе вчителю початкової школи визначити, наскільки вільно він почувається у професійному й особистісному вимірі. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Пентилюк, М. Мовна особистість студента в контексті професійного становлення [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 3-8. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ Українська мова--Підготовка фахівців Кл.слова (ненормовані): мовна особистість -- мовленнєва діяльність -- студент -- професійне становлення -- компетентність -- компетенція -- професійне мовлення Анотація: Узагальнено досвід вітчизняних та зарубіжних лінгвістів щодо трактування поняття "мовна особистість". Розкрито основні фактори розвитку мовної особистості учителя-словесника в процесі його професійної підготовки. Акцентовано увагу на пріоритетах вищої школи в плані формування сучасного спеціаліста, його особистісних якостях як мовця. Визначено психологічні передумови цього процесу, його соціальне значення, роль комунікативної компетентності в професійній підготовці студента. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Савош, Валентин. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош> // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47. Рубрики: Освіта--Неперервна освіта Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Дзвінчук, Дмитро. До визначення і використання коефіцієнта адекватності особи як інструмента добору кадрів управлінського корпусу соціально-економічних систем [Текст] / Дмитро Дзвінчук, Віктор Петренко> // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць, 24-28 квіт., 2018 р., Словаччина-Чехія . - Чернігів : ЧНТУ, 2018 = Ukraine - EU. Innovations in education, technology, business and law. - С. 223-226. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Організаційне управління--Персонал Кл.слова (ненормовані): менеджери -- професійне становлення -- розвиток особистості -- самоусвідомлення -- самовпевненість Анотація: Критерії підбору кадрів на визначену посаду. Дод.точки доступу: Петренко, Віктор |