Майєр, Н. В.
    Програма вибіркової навчальної дисципліни "Методика реалізації міжкультурної мовної освіти" для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.02 Мова і література (англійська, іспанська, німецька, французька) [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2017. - № 4. - С. 46-48
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна мовна освіта -- професійно-методична компетентність -- мовленнєві навички
Анотація: У публікації представлено навчальну програму вибіркової дисципліни "Методика реалізації міжкультурної мовної освіти" для студентів другого (магістерського) рівня (спеціальність 014 Середня освіта, спеціалізація014.02 Мова і література (англійська, іспанська, німецька, французька)). Конкретизовано предмет вивчення дисципліни, сформульовано її мету і завдання, визначено інформаційний обсяг змістових модулів, форму підсумкового контролю і засоби діагностики успішності навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Устименко, О. М.
    Проектна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур у контексті сучасної освітньої парадигми [Текст] / О. М. Устименко // Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 30-40 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
проектна компетентність -- професійно-методична компетентність -- проектна технологія
Анотація: У статті обгрунтовано актуальність дослідження питання формування в майбутніх учителів іноземних мов і культур проектної компетентності як важливого складника їхньої професійно-методичної компетентності. Розглянуто засадничі чинники, що зумовлюють необхідність негайного розв'язання окресленої наукової проблеми в контексті сучасної освітньої парадигми. До них віднесено соціальне замовлення українського суспільства на вчителів, готових і здатних методично коректно організовувати іншомовну проектну діяльність учнів, відсутність системної професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов і культур до організації проектної діяльності школярів, брак у галузі методики навчання іноземних мов і культур наукових праць з теорії та практики формування в майбутніх учителів проектної компетентності як невід'ємного складника їхньої професійно-методичної компетентності. Проектну компетентність майбутнього вчителя іноземної мови і культури визначено як його інтегративну професійно-методичну особистісну якість, що грунтується на готовності і здатності впроваджувати проектне навчання іноземної мови і культури в закладі загальної середньої освіти, а саме: планувати, прогнозувати, організовувати, реалізувати, координувати й аналізувати процес і результати навчальної іншомовної проектної діяльності учнів. Новітні зміни у вітчизняній освітній парадигмі покликані сприяти розбудові системи проектного навчання як наскрізної підготовки школярів до інноваційної, проектно-дослідницької діяльності задля розв'язання особистих життєвих, професійних і соціальних проблем, організації їхнього самовизначення та самоосвіти протягом усього життя. Сучасний учитель проектного навчання має вміти формувати в учнів проектну компетентність - готовність і здатність, за умови наявності мотивації, організовувати власну проектну діяльність задля розв'язання навчальних проблемних завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)