Устименко, О. М.
    Структура і зміст дисципліни "Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти" [Текст] / О. М. Устименко // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 23-34 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
проектна технологія -- професійно-методична підготовка -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті розписано структуру і зміст навчальної дисципліни професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов "Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти". Зокрема, обгрунтовано актуальність використання проектної технології в навчанні іноземних мов і культур школярів та викладання запропонованої дисципліни майбутнім учителям на четвертому курсі бакалаврату. Визначено завдання навчальної дисципліни, сформульовано професійно-методичні знання та вміння майбутніх учителів інземних мов, необхідні їм для планування, організації, реалізації та контролю іншомовної проектної діяльності школярів. Представлено чотири тематичних модулі дисципліни, які складаються з лекційних і практичних занять, а також самостійної позааудиторної роботи студентів. Наведено приклади навчально-методичних завдань для самостійної роботи, модульної контрольної роботи і заліку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Зміст і структура навчальної дисципліни "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур" для професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 26-33 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
тестова компетентність -- професійно-методична підготовка -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті описано зміст і структуру навчальної дисципліни "Сучасні підход до тестування в навчанні іноземних мов і культур" для професійно-методичної підготовки студентів спеціальності 014 Середня освіта спеціалізації 014.02 Середня освіта (мова і література) першого (бакалаврського) рівня освіти, які здобувають кваліфікацію вчителя іноземних мов. Сформульовано мету і завдання навчальної дисципліни, визначено форми організації навчального процесу (лекції, практичні заняття, самостійна робота студентів). Навчальна дисципліна містить два змістових модулі - "Теоретичні основи лінгводидактичного тестування в навчанні іноземних мов і культур" й "Методика розроблення тестів і проведення лінгводидактичного тестування сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та її складників", у межах яких запропоновано тематику і зміст шести лекцій і семи практичних занять. Структура навчальної дисципліни відображає розподіл кількості годин, відведених для проведення лекцій, практичних занять та самостійної роботи студентів. Оволодіння студентами тестовою компетентністю як результат вивчення навчальної дисципліни перевіряється під час виконання модульної контрольної роботи (рубіжний контроль) та заліку (підсумковий контроль). Модульна контрольна робота передбачає виконання та захист індивідуального проектного завдання, приклад якого наведено в статті. На заліку студенти демонструють методичні знання під час відповіді на теоритичні питання та методичні вміння в процесі виконання завдань на укладання тестів за заданими викладачем параметрами. У публікації також конкретизовано загальні та фахові компетентності, яких набувають майбутні вчителі в процесі вивчення навчальної дисципліни та програмні результати навчання. Запропоновані структура і зміст навчальної дисципліни можуть слугувати орієнтиром для викладачів у процесі розроблення робочої програми з урахуванням конкретних умов професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)