Калмикова, Л. Феномени "компетенція" і "компетентність" у психолого-педагогічній науці і вищій педагогічній освіті [Текст] : на допомогу розробникам ОПП і ОНП: погляд фахівців суміжної спорідненої спеціальності / Лариса Калмикова, Георгій Калмиков, Наталія Харченко> // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 37-41. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Вища освіта--Зміст освіти Вища освіта--Підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- дошкільна освіта -- компетентність -- декларативні знання -- процедуральні знання Анотація: У статті порушено актуальну проблему вищої педагогічної освіти сьогодення за спеціальністю 012 "Дошкільна освіта". Вона пов'язана з прагматичним питанням створення освітньо-наукових та освітньо-професійних програм. Для цього розробники цих програм повинні мати сучасне наукове уявлення про особливості компетентнісного підходу в освіті, види компетентностей, які мають бути сформовані у майбутніх вихователів ДНЗ, а також про ключові поняття, на яких ґрунтуватимуться ці освітні документи. Дод.точки доступу: Калмиков, Георгій; Харченко, Наталія Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |