Зотова, І. Ситема психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею [Текст] / І. Зотова> // Рідна школа. - 2010. - N 4/5. - С. 27-29. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): педагогіка -- ПСИХОЛОГІЯ ДИТЯЧА -- обдаровані діти -- психолого-педагогічний супровід Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сироватко, Олена Психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованості школярів [Текст] / Олена Сироватко> // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 15/16. - Вкладка
Кл.слова (ненормовані): талановитість -- обдарованість -- потенціал -- обдаровані діти -- психолого-педагогічний супровід Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Винославська, Олена. Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти / О. Винославська> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 11. - С. 71-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Інженерна Кл.слова (ненормовані): знання -- інформація -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальна відповідальність -- психолого-педагогічний супровід -- технічний університет Анотація: Висвітлено психологічний зміст співвідношення понять "інформація" та "знання". Розкрито структуру соціальної відповідальності суб’єктів навчання й учіння за перетворення інформаційних ресурсів у знання і переконання майбутніх випускників технічних університетів. Показано можливості розвитку соціальної відповідальності інженерів у межах їхньої професійної діяльності, зокрема, в галузі користування інформаційними ресурсами, їх створення і поширення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Савченко, Юліана. Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини підліткового віку у професійному та особистісному самовизначенні [Текст] / Ю. Савченко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 12. - С. 13-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- підлітковий вік -- професійне самовизначення -- особистісне самовизначення -- дитяча психологія -- виховання -- психолого-педагогічний супровід Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Україна. М-во освіти і науки. Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод) Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта--Законодавчі і директивні матеріали Дошкільна педагогіка--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Трембіцька, Любов. Створення індивідуальної програми розвитку дитини: реалізація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Любов Трембіцька> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 24-39 Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуальний навчальний план -- корекційно-розвивальні послуги -- психолого-педагогічний супровід |
Попова, Ольга. Інклюзивний простір: крокуємо разом [Текст] : психолог - учителю / Ольга Попова, Інна Швидка, Наталія Нев'якіна> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 40-67. - Бібліогр.: с. 42. Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- особистісний розвиток -- педагогічна компетентність -- інтегроване навчання -- психокорекційні ігри -- психолого-педагогічний супровід Дод.точки доступу: Швидка, Інна; Нев'якіна, Наталія |