Кучерук, О.
    Формування риторичної компетентності старшокласників у процесі україномовної освіти [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 9-14. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст освіти
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
риторична особистість -- риторична компетентність -- підходи до навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Голуб, Ніна
    До проблеми експертизи підручників української мови [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 2-8.
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
експертиза -- експертний висновок -- підходи до навчання -- підручник з української мови
Анотація: Порушено проблему якісної підготовки шкільних підручників, зокрема привернуто увагу до одного із етапів її - проведення експертизи. У статті проаналізовано висновки експертів про поданий на конкурс підручник "Українська мова" для учнів 7 класу (автори - Н. Голуб, Г. Шелехова, В. Новосьолова, А. Ярмолюк). Автор статті називає суттєві недоліки у змісті експертних висновків і вносить пропозиції щодо поліпшення якості підготовки підручників.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Голуб, Ніна
    Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль знань -- підходи до навчання -- особистісні характеристики
Анотація: У статті висвітлено різні аспекти проблеми контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови як важливої ланки навчально-виховного процесу. Зокрема, наголошено на причинах, що визначають злободенність порушених питань. Автор пропонує привести у відповідність усі ланки навчального процесу, щоб уникнути перешкод на шляху реалізації поставлених освітніх завдань.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Корнєва, З. М.
    Методичні засади навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологу-міркування [Текст] / З. М. Корнєва, О. В. Ващило // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 10-18 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Вища освiта--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
підходи до навчання -- інженер-механік -- сервіс підкастів
Анотація: Статтю присвячено визначенню методичних засад навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологу-міркування: підходів, принципів та змісту навчання. Запропоновано здійснювати навчальний процес у межах комунікативно-діяльнісного та професійно орієнтованого підходів, реалізація яких забезпечується принципами інтегрованого навчання видів мовленнєвої діяльності, взаємозв'язку зі спеціальними дисциплінами, самостійності, тематичності, ситуативної організації навчання, проблемності, інтерактивної спрямованості навчального процесу, які, зі свого боку, визначають зміст навчання: сфери, теми, ситуації спілкування, навчальний матеріал, мовленнєві навички (лексико-граматичні) та вміння продукувати монолог-міркування, а також вправи на вдосконалення мовленнєвих навичок та розвиток цмінь професійно орієнтованого монологу-міркування. Розглянуто взаємозв'язок аудіювання та говоріння. Запропоновано навчати англійського професійно орієнтованого монологу-міркування на основі аудіювання (з використанням технологій подкастингу) на старших етапах, коли студенти демонструють сформованість іншомовної аудитивної компетентності на достатньому рівні. Визначено переваги та методичні можливості використання технології подкастингу для навчання іноземної мови, проаналізовано популярні сервіси подкастів з метою з'ясування їхньої придатності для навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологу-міркування, виявлено низку суттєвих недоліків. Організовано власний сервіс подкастів на навчальній платформі Canvas, перевагами якої є наявність широкого інструментарію: вікі-сторінок, інструментів оцінювання, аналітики успішності процесу навчання, забезпечення інтеракції між викладачем та студентом тощо.


Дод.точки доступу:
Ващило, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)