Грабська, А. "Євро-2012": дорого, але перспективно [Текст] / Аніта Грабська> // Голос України. - 2012. - 5 квіт. (№ 62). - С. 11 Рубрики: Євро-2012 Кл.слова (ненормовані): футбол -- рекламна кампанія -- фани -- чемпіонат Європи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шпеник, Т. К. Рекламна кампанія в сільському зеленому туризмі. [Текст] : практ. аспект. / Т. К. Шпеник> // Туризм сільський зелений. - 2013. - № 2. - С. 22-24 : ілюстр. . - ISSN 0235-6368 Рубрики: Екологічний туризм--Реклама--Закарпатська обл. Кл.слова (ненормовані): рекламна кампанія -- сільський зелений туризм -- інформація Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Хлюст, Л. П. Реклама как элемент комплекса маркетинговых коммуникаций [Текст] / Л. П. Хлюст, Н. О. Вербицкая> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 6. - С. 162-165. - Библиогр.: с. 164-165 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): рекламна діяльність -- рекламна кампанія -- фактори ефективності рекламної діяльності Дод.точки доступу: Вербицкая, Н. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Попова, Ольга Юріївна. Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії [Текст] / Ольга Юріївна Попова, Алі Аль-Абабнех Хасан> // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 1. - С. 44-48. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Реклама--Торгова реклама Рекламний бізнес--Бізнес Рекламні послуги--Реклама Кл.слова (ненормовані): рекламна кампанія -- мінімізація ризиків -- планування реклами -- метаеврістика Анотація: Стаття присвячена изначенню місця і ролі метаеврістичних підходів в розробці рекламної компанії. У статті обгрунтовано необхідність використання методів метаеврістики з метою зниження ризиків рекламної компанії. Дод.точки доступу: Хасан, Алі Аль-Абабнех Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |