Бучинська, Олена.
    Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 37-41 : фот.
Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
рекламний контент -- сексуальні символи -- світові бренди -- гендерні стереотипи
Анотація: У сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи стандарти життя та свідомості. Авторка статті вважає, що сучасна реклама здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лилик, Ірина.
    2019: звіт про діяльність індустріального ґендерного комітету з реклами [Текст] / Ірина Лилик, Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 52-58 : рис.
Рубрики: Реклама--Ґендерна політика
Кл.слова (ненормовані):
соціальна політика -- рекламний контент -- дискримінація
Анотація: 2019 рік виявився дійсно насиченим для Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами: було проведено декілька десятків тренінгів та семінарів в різних регіонах України, розглянуто декілька сотен скарг на дискримінаційну за ознакою статі рекламу, поновлено роботу у напрямку внесення змін до Закону України "Про рекламу", розпочато ефективну взаємодію із представниками адміністративних судів України.


Дод.точки доступу:
Бучинська, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)