Резнік, В. В. Рефлексивне управління активним навчанням на уроках географії [Текст] / В. В. Резнік> // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 31-33. Рубрики: Методика викладання географії--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): географія -- урок -- досвід -- рефлексивний підхід -- самоаналіз вчителя і учня Анотація: У статті йдеться про проблему активності особистості у навчанні - одну з актуальних проблем у психологічній, педагогічній науці, а також в освітній практиці. Саме система класичних і нетрадиційних уроків може давати учням глибокі знання з географії. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Майєр, Н. В. Сучасні підходи до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур [Текст] / Н. В. Майєр> // Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 22-29 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- особистісно-діяльнісний підхід -- проектний підхід -- рефлексивний підхід Анотація: Важливою передумовою ефективного формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур є коректний вибір підходів з урахування кінцевої мети й умов навчання, володіння студентами базовими методичними знаннями та вміннями. У статті обгрунтовано доцільність використання низки підходів до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур та сформульовано принципи, які сприяють їх ефективній реалізації в освітньому процесі на першому (бакалаврському) рівні в закладах вищої освіти. Компетентнісний підхід полягає в розвитку в студентів здатності застосовувати набуті методичні знання в практичній професійно-методичній діяльності з проектування, організації та реалізації тестового контролю для перевірки рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності й реалізується на основі принципу моделювання професійно-методичної діяльності вчителя іноземних мов, принципу реалізації змісту навчання шляхом використання адекватних форм, методів і засобів формування тестової компетентності. Особистісно-діяльнісний підхід реалізується в єдності обох його складників на основі принципу пріорітету індивідуальності студента як суб'єкта навчання та учіння, принципу добору змісту навчання та учіння з урахуванням особливостей планування та організації вчителем тестового контролю, принципу різноцільового використання інформаційно-комунікаційних технологій. Проектний підхід передбачає залучення студентів до проектної діяльності, а специфічним методичним принципом його реалізації визначено принцип використання індивідуальних проектних завдань на етапі рубіжного контролю рівня сформованості тестової компетентності. Рефлексивний підхід забезпечує формування і розвиток методичної рефлексії, а засадничими принципами його реалізації визначено принцип використання різних методів навчання для розвитку методичної рефлексії, принцип забезпечення студентів засобами самоконтролю за процесом і результатом учіння. Обрані підходи становлять методологічне підгрунття для вивчення структури і змісту спеціальної дисципліни професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов і культур "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Камишникова, Евеліна. Сутність та структура організаційного забезпечення стратегічного управління корпоративною соціальною відповідальністю [Текст] / Евеліна Камишникова> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 61-71 : рис. - Бібліогр.: с. 68-71
Кл.слова (ненормовані): стейкхолдер -- стратегічні цілі -- рефлексивний підхід -- людські рнсурси Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |