Колесник, О. О.
    Прогнозування показників ринку туристичних послуг на основі трендових моделей [Текст] / Колесник О. О. // Вісник. - 2011. - № 3. - С. 46-48 : табл. - Бібліогр.: с. 48
Рубрики: Туристична індустрія
Кл.слова (ненормовані):
ринок туристичних послуг -- трендові моделі

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Осадча, А.
    Словечансько-Овруцький кряж: туристичні ресурси Житомирської області [Текст] / А. Осадча, Н. І. Єфімчук // Вісник. - 2017. - № 2. - С. 18-19. - Бібліогр.: с. 19
УДК
Рубрики: Туризм--Житомирська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
ринок туристичних послуг -- природний заповідник -- каміння кряжа


Дод.точки доступу:
Єфімчук, Н. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Глушко, Володимир.
    Просування туристичних послуг [Текст] / Володимир Глушко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 86-96 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 94
УДК
Рубрики: Туристичні послуги--Попит
Кл.слова (ненормовані):
турагенти -- ринок туристичних послуг -- туристичний бізнес -- маркетингові комунікації
Анотація: Визначено сутність туристичних послуг з огляду на посилення індивідуалізації попиту. Доповнено їх класифікацію з урахуванням місця та можливості споживання. Запропоновано визначення поняття "просування туристичних послуг". Проаналізовано та доповнено способи збуту туристичного продукту.


Все экземпляры списаны