Локтіонова, В. Л. Програма гуртка "Дитячий фітнес" [Текст] / В. Л. Локтіонова, Ю. Л. Кравченко> // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 10. - С. 21-30. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Фізична культура--Позакласна робота Кл.слова (ненормовані): гурток -- дитячий фітнес -- оздоровча аеробіка -- гімнастика на приладах -- фітнес-йога -- ритмічна гімнастика -- акробатика Анотація: У статті представлена програма гуртка "Дитячий фітнес2 та додаток вправ "Сур'я намаскар" ("Вітання сонця"). Дод.точки доступу: Кравченко, Ю. Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Назаренко, Олена Фізкультура: ефективність завдяки системності [Текст] / Олена Назаренко> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 8. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): фізкультурні заняття -- фізкультурні розваги -- фізкультурні свята -- дні здоров'я -- ритмічна гімнастика Анотація: В статті висвітлюється досвід роботи з валеологічного виховання і оздоровчо-профілактичної роботи у дитсадку "Росинка" м. Вишневого, Київської обл. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Семашкіна, В. М. Рух і ритм душі та тіла [Текст] / В. М. Семашкіна> // Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 2. - С. 25-27. Рубрики: Спорт--Гімнастика Кл.слова (ненормовані): ритмічна гімнастика -- орієнтовний комплекс Анотація: У рубриці "Методичні перлинки" представлено ритмічну гімнастику та її вправи в навчальному процесі які можливо застосовувати в підготовчій, основній і заключній частинах уроку фізичної культури. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Петля, А. В. Урок школи культури рухів. 4-й клас [Текст] / А. В. Петля> // Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 6. - С. 12-16 Рубрики: Фізична культура--Урок Кл.слова (ненормовані): Зміст уроку -- організаційно-методичні вказівки -- культура рухів -- привітання -- аутотренінг -- ритмічна гімнастика -- психологічний тренінг Анотація: У статті подано урок школи культури рухів для 4 класу. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Барабаш, Ольга. Музично-ритмічне виховання за системою Еміля Жак-Далькроза у запитаннях і відповідях [Текст] / О. Барабаш> // Музичний керівник. - 2016. - № 9. - С. 10-21 Рубрики: Музика--Дошкільне виховання--Розробки занять Педагогічні системи музичні Кл.слова (ненормовані): ритмічна гімнастика -- ритміка -- музично-пластичні імпровізації -- музична релаксація Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Кузьменко, П. І. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта - сколіоз [Текст] / П. І. Кузьменко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 109-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Лікувальна фізкультура--Студенти--Сколіоз Кл.слова (ненормовані): спеціальна медична група -- постава -- порушення хребетного стовпа -- ритмічна гімнастика -- загальнорозвиваючі вправи Анотація: У статті розкриті основні причини виникнення захворювання сколіозу, його форми, діючі засоби попередження й усунення дефектів постави засобами лікувальної фізкультури. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Барабаш, Ольга Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза [Текст] / Ольга Барабаш> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 29-31 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Музичне виховання Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Розробки занять Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- системний розвиток -- ритмічна гімнастика -- діти з особливими освітніми потребами -- діти-логопати -- інклюзивна група Анотація: "Система музичного виховання Еміля Жака-Далькроза, якій присвячена ця публікація, придатна і для роботи з дітьми з типовим розвитком, і для тих, хто має особливі освітні потреби. Тож педагоги успішно використовують її в інклюзивних групах. Вона поєднує музично-ритмічні завдання з ритмічними вправами та іграми, що створює можливості для глибшого сприйняття музики, сприяє розвитку в дітей уяви, музичного слуху, пам'яті, уваги, формує вміння виражати себе в пластичних рухах, гармонізує емоційний стан". Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |