Устинова, Е. С.
    Экспликация фрагментов языковой и культурной картин мира в рамках обучающнго контроля [Текст] / Е.С. Устинова // Иностранные языки в высшей школе. - 2011. - № 2. - С. 37-43. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 43 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
навчальний контроль -- мотивація -- розвивальний потенціал
Анотація: В статті аналізуються розвивальний та мотивуючий потенціал навчального контролю, досліджуються фактори, що сприяють реалізації неспецефічних функцій контролю як способу осмислення фрагментів мовної та культурної картин світу, даються рекомендації відносно місця навчального контролю в структурі завдання і цілого заняття

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Орел, Діана
    Розвивальна іграшка - реальність чи маркетонговий хід? [Текст] / Діана Орел // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 18-19
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
   Педагогіка--Дошкільна--Робота з батьками

Кл.слова (ненормовані):
розвивальний потенціал -- розвивальне середовище -- іграшка
Анотація: Подано визначення терміну "розвивальна іграшка", описано від чого залежить її розвивальний потенціал, подано застороги щодо іграшок, які пригнічують розвиток психіки дитини.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Строганова, Ганна.
    Розвивальний потенціал культурологічного аспекту в навчанні української мови як іноземної [Текст] / Ганна Строганова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 7/8. - С. 28-30. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
навчання -- українська мова як іноземна -- розвивальний потенціал -- культурологічний аспект
Анотація: Висвітлено роль розвивального потенціалу культурологічного аспекту в навчанні української мови як іноземної та подано тематику текстів для аудиторної та позааудиторної роботи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Савченко, Олександра.
    Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 5-8.
Рубрики: Літературне читання--Міжпредметні зв’язки
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- міжпредметні завдання -- читацька компетентність -- розвивальний потенціал -- виховний потенціал -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)