88 Д 36 Деркач, А. А. Самореализация как структурообразующий конструкт и процесс в онтогенезе (теоретика - методологическая обоснования) [Текст] / А. А. Деркач, Э. В. Сайко> // Мир психологии. - 2009. - N 2. - С. 222-234 Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- акмеологія -- суб`єкт Анотація: Рассматриваются функциональная нагрузка, содержание и характер самореализации как условия творческого самоосуществления человека в качестве востребаного в обществе. Дод.точки доступу: Сайко, Э.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 Е 74 Ермолаева, М. В. Удовлетворенность трудом как обобщенное переживание качества самореализации субъекта в пространстве его саморозвития [Текст] / М. В. Ермолаева, Р. В. Охотенко> // Мир психологии. - 2009. - N 2. - С. 249-256 Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- праця Анотація: Сравнительный анализ подходов к проблеме удовлетворенности трудом в оттечественной и зарубежной психалогии. Обосновываетс значение субъектного подхода иследованию проблемы. Дод.точки доступу: Охотенко, Р.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 К 60 Колісник, О. Практика медитація як радикальний захист духовного саморозвитку [Текст] / О. Колісник> // Соціальна психологія. - 2009. - N 4. - С. 74-86 Кл.слова (ненормовані): психологія -- особистість -- саморозвиток Анотація: Психологія особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 К 82 Крижановська, З. Самореалізація людини як запорука її саморозвитку [Текст] / З. Крижановська> // Соціальна психологія. - 2009. - N 3. - С. 95-100 Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- особистість Анотація: Аналіз еволюції феномена самореалізації та основних тенденцій його трактування. Зміст процесу самореалізації особистості через виокремлення його основних компонент і детермінант. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 К 60 Колісник, О. Практика медитації як радикальний засіб духовного саморозвитку [Текст] / О. Колісник> // Соціальна психологія. - 2009. - N 6. - С. 114-126. Рубрики: Психологія Особистість Саморозвиток Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 В 11 Вієвська, М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій [Текст] / М. Вієвська> // Вища школа. - 2010. - N 3/4. - С. 89-104. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Професійна освіта Саморозвиток Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 М 59 Микайлова, И. Г. Самореализация в художественной деятельности [Текст] / И. Г. Микайлова> // Мир психологии : научно-методический журнал. - 2010. - N 4. - С. 91-102. Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- саморозвиток -- самопізнання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
81 Я 75 Ярмолюк, А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : наук. журн. - 2010. - N 8. - С. 26-31. Рубрики: Самоосвіта Кл.слова (ненормовані): ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вієвська, Муза. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти [Текст] / М. Вієвська, Л. Красовська> // Вища школа. - 2011. - № 1. - С. 75-82. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Безперервна професійна освіта Кл.слова (ненормовані): професійний саморозвиток -- самовдосконалення -- безперервна професійна освіта -- професійна спрямованість -- самопізнання -- фахівець -- економіка Анотація: Розглядається проблема формування мотивації саморозвитку як основи неперервної професійної освіти. Представлені аналіз цього явища, результати вибіркового опитування, проведеного з метою виявлення тенденцій професійного саморозвитку і визначення характеру усвідомлення цього процесу майбутніми економістами. Дод.точки доступу: Красовська, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зязюн, Іван. Учитель ХХІ століття: Всеукраїнська науково-практична конференція за участю провідних науковців Національної академії педагогічних наук України і практичних працівників галузі освіти [Текст] / І. Зязюн> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - N 2. - С. 16-23. - Зміст: Підготовка вчителя - основне питання для сучасної освіти / І. Зязюн. Цінність і самоцінність людини / В. Рибалка. Місія вчителя / В. Хайруліна. Естетика педагогічної дії / О. Отич. Інноватика школи / Г. Матвєєва. Самовдосконалення, саморозвиток вчителя / Т. Третьякова. Емоції і вчитель / Е. Промиткін. Шляхи підвищення кваліфікації вчителя / Н. Клокар. Рубрики: Конференції--Науково-практичні Освіта--Інноваційні технології Анотація: Мова йде про поширення в Україні ідей Академії педагогічної майстерності, яку на громадських засадах створено за ініціативи І.А.Зязюна. Провідні теми конференції: вирощування вчителя, філософія краси педагогічної дії, виховання почуттів дітей та вчителя й ін. Дод.точки доступу: Виговська , Ольга; Виговський , Олексій; Павловська , Олена; Зязюн, Іван Андрійович (відомий педагог, доктор філософський наук , професор ; 1938-2014) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ладивір, С. Чого воліє дитяча природа? : головний пріоритет - саморозвиток дитини [Текст] / Світлана Ладивір> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 6-9. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Психологія--Дитяча--Саморозвиток Педагогіка--Дошкільне виховання--Саморозвиток Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- допитливість -- індивідуалізація освітнього процесу Анотація: Як навчити дитину бачити велетенський світ в єдності та взаємозв'язку? Як допомогти їй пізнати цей світ на власному досвіді? Гуманно-особистісна педагогіка передбачає проектування формату суб'єкт-суб'єктних взаємин, в яких дитина має повне право на свободу прояву власного "Я". Тож дуже важливо, щоб дорослі розуміли, якою має бути педагогічна модель взаємин з малюком, щоб забезпечити повноцінну реалізацію його "Я" та розвиток здібностей. Про це йдеться в статті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Калошин, В. Ф. Управління думками - ефективний засіб досягнення щастя, здоров‘я, успіхів кожною людиною [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 5. - С. 68-72 ; № 6. - С. 76-80. - Бібліогр. : 26 назв. Рубрики: Думки--Психологія Думки--Самоконтроль--Саморозвиток Анотація: Автор статті стаерджує, що думка - матеріальна, а розумова енергія, яка організована у вигляді думки, має велику потужність. Тільки усвідомлення і прийняття енергії, сили думки дозволить зробити життя щасливим. Здоров'я інтелект, успіх у житті, радість і щастя залежить від того на скільки ми здатні управляти ними. П675695/2011/5 : Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) П675695/2011/6 : Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Солдатенко , О. Саморозвиток особистості [Текст] / Ольга Солдатенко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 32. - С. 15-17 Рубрики: Освіта--Виховання--Діти Кл.слова (ненормовані): технологія саморозвитку -- особистість учнів Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гудилин, Дмитрий. Когда учиться пению [Текст] / Дмитрий Гудилин> // Поем, танцуем и рисуем. - 2011. - № 9. - С. 27-38 : ілюстр Рубрики: Музика Дескриптори: з якого віку можна навчитися співати? -- по якій причині найчастіше губиться вокальна форма? -- чи можливий вокальний саморозвиток? Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Сорокина, Н. "Талант читателя надо открыть" [Текст] : библиотека - центр интеллектуально-творческой самореализации детей и подростков / Наталия Сорокина> // Библиополе. - 2011. - № 8. - С. 10-13
Рубрики: Бібліотеки для дітей--Читання Кл.слова (ненормовані): дитячі бібліотеки -- робота з дітьми -- пропаганда читання -- саморозвиток дітей -- вніб 1 Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |
Москаленко, Л. Педагогічне керівництво самопідготовкою в групі продовженого дня [Текст] / Л. Москаленко> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2011. - № 10 (жовтень). - С. 84-89. - Бібліогр.: с. 89 Рубрики: Групи продовженого дня--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- саморозвиток учнів -- домашня самостійна робота Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Васьківська, Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери [Текст] / Галина Васьківська, Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 8. - С. 14-20. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Риторика--Методика Кл.слова (ненормовані): учні старшої школи -- риторика -- риторичні вміння -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- особистість -- саморозвиток Анотація: У статті окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. З огляду на аналіз структури риторичної діяльності, теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів. Дод.точки доступу: Косянчук, С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бубенко, П. Т. Житлово-комунальне господарство як системний об'єкт дослідження якісних характеристик [Текст] / П. Т. Бубенко, О. В. Димченко> // Регіональна економіка. - 2011. - № 4. - С. 57-66. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Житлово-комунальні послуги--Якість Житлово-комунальна галузь--Реформування Житлово-комунальне господарство--Управління--Зарубіжний досвід Кл.слова (ненормовані): якість -- управління -- саморегулювання -- саморозвиток Анотація: Розглянуто проблему оцінки якісних характеристик ЖКГ як системного об'єкта, визначено тенденції, під впливом яких вона буде вимушена позитивно змінюватися. На основі аналізу міжнародного досвіду визначено, що такий значимий об'єкт як ЖКГ, повинен досліджуватись на принципах аналізу якісно-функціональних характеристик. Обгрунтовано, що аналітичним і проектним завданням дослідження якості ЖКГ, як цілісної системи, є її відображення в певній структурі показників. Дод.точки доступу: Димченко, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пащенко, Ольга Креативний розвиток: ейдетика для дорослих і малих [Текст] / Ольга Пащенко> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 2. - С. 24-26 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Розумове виховання Психологія--Дитяча--Мислення Кл.слова (ненормовані): креативність -- ейдетика -- спостережливість -- асоціативне мислення -- друдли -- зувукова асоціація -- тактильні відчуття -- колір -- саморозвиток Анотація: В статті йдеться про розвиток креативності засобами ейдетики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фроликова, Е. Ю. Развитие речевых умений студентов-бакалавров педагогического образования на основе рефлексии [Текст] / Е. Ю. Фроликова> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 1. - С. 75-79. - Библиогр.: с. 79 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- саморозвиток -- усне мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |