Трунова, В. Методика позакласного читання в підготовчий і початковий періоди [Текст] / Валентина Трунова> // Початкова школа. - 2011. - № 10. - С. 20-22. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Навчання читання--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): позакласне читання -- підготовчий період -- початковий період -- уроки позакласного читання -- дитяча книжка -- самостійне читання Анотація: У статті йдеться про два із трьох періодів позакласного читання: підготовчий і початковий; розглядається методика проведення уроків позакласного читання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Трунова, В. Методика позакласного читання в основний період [Текст] / Валентина Трунова> // Початкова школа. - 2012. - № 7. - С. 49-51. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): самостійне читання -- домашнє читання -- дитяча книжка -- самостійна робота з книжкою Анотація: Запропонована авторська методика позакласного читання для учнів 3-4 класів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Савченко, О. Щоб книга увійшла у життя дитини: вітчизняний і зарубіжний досвід [Текст] / Олександра Савченко> // Початкова школа. - 2016. - № 5. - С. 22-26. Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): простір дитячого читання -- самостійне читання -- заохочення дітей до читання Анотація: У статті на основі вітчизняного та зарубіжного досвіду окреслено основні напрями щодо популяризації читання книг серед дітей молодшого шкільного віку. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Ткачук, Г. Роль і місце дитячої книжки у розвитку творчої особистості дитини-читача [Текст] / Галина Ткачук> // Початкова школа. - 2016. - № 5. - С. 27-26. Рубрики: Українська мова--Навчання читання Педагогіка--Дошкільне навчання--Навчання мови Кл.слова (ненормовані): дитяча книжка -- робота з дитячою книжкою -- спілкування з книжкою -- дошкільнята -- молодші школярі -- самостійне читання -- розвивальне читацьке середовище -- авторський урок з читання Анотація: Мета статті: розкрити роль і місце дитячої книжки у формуванні творчої особистості дитини-читача; висвітлити особливості теорії і методики роботи з дитячою книжкою; запропонувати організацію і структуру заняття з дитячою книжкою; вміння створювати розвивальне читацьке середовище, формувати читацьку самостійність. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |