Коляда, Г. Методи соціально-психологічної допомоги дітям з розладами зі спектру аутизму [Текст] / Г. Коляда> // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 95-96. - Бібліогр.: с. 96 Рубрики: Психологія--Психічний розвиток--Діти Кл.слова (ненормовані): аутизм -- сенсорна інтеграція -- поведінкова терапія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Тетяна Скрипник> // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 35-37. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Корекційна педагогіка Аутизм Кл.слова (ненормовані): аутизм -- молодші школярі -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція -- супровід Анотація: У статті висвітлено зміст корекційно-розвивальної роботи для дітей з аутизмом та її роль у контексті цілісного процесу їхнього психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти. Підкреслено важливість підвищення адаптивних можливостей дітей з аутизмом, що конкретизується в заняттях з психомоторного, соціального, комунікативно-мовленнєвого розвитку та сенсорної інтеграції. Подано завдання кожного з напрямів корекційно-розвивальних занять, їх головні орієнтири та поради щодо втілення в межах освітнього простору. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |