Шевченко, З. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна (матеріали до літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури") [Текст] / Зоя Шевченко> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 32-37 Рубрики: Мистецтво--Музика--Скрябін О. (1872-1915 рр.) Кл.слова (ненормовані): літературний символізм -- діалог мистецтв -- синестезія -- синтез мистецтв -- світломузика Анотація: У статті розкривається проблема спільності літературного символізму і мистецько-художньої концепції у творчості видатного композитора і виконавця О. Скрябіна - основоположника світломузики. Дод.точки доступу: Скрябін, Олександр Миколайович (рос. композитор і піаніст ; 1871-1915) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шаповал, Мар'яна. Дослідження інтертекстуальності в журналі "Слово і Час" [Текст] / Мар'яна Шаповал> // Слово і час. - 2013. - № 12. - С. 23-24 : фот. Рубрики: Періодичні видання--Журнали--Україна, 20-21 ст. Літературознавство--Інтертекстуальність Кл.слова (ненормовані): передтекст -- перекодування тексту -- синтез мистецтв Анотація: Стаття присвячена дослідженням інтертекстуальності на сторінках журналу "Слово і Час". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сьомка, С. В. Синтез мистецтв як втілення ідеї розвитку дизайну архітектурного середовища [Текст] / С. В. Сьомка> // Будівництво України. - 2017. - № 6. - С. 27-32 : рис. Рубрики: Архітектура--Дизайн Кл.слова (ненормовані): синтез мистецтв -- анімалістичні меблі -- живі меблі -- інтер'єр -- ілюзія в інтер'єрі Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Насмінчук, Галина. Роман А. Любки "Твій погляд, Чіо-Чіо-Сан": кримінальний сюжет крізь оптику сценічного дійства [Текст] / Галина Насмінчук> // Слово і час. - 2019. - № 6. - С. 56-62. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Роман, 20-21 ст. Кл.слова (ненормовані): Постмодерністське письмо -- Синтез мистецтв -- Приховані смисли -- Інтермедіальний підхід -- Метароман Анотація: У статті проаналізовано музичне начало як значущий компонент поетики роману "Твій погляд, Чіо-Чіо-Сан" (ідеться про змістовий, структурний та семантичний рівні). Доведено, що контамінування, співдія вербального й музичного творів психологізують та індивідуалізують образну систему, поглиблюють актуальну проблематику, інтелектуалізують авторську нарацію. Інкорпорація сценічного твору у вербальний текст сприяє розкодуванню прихованих сенсів. Стиль роману А. Любки окреслено як такий, що тяжіє до традиції, відбиває вплив постмодерністської естетики. Дод.точки доступу: Любка, А. \про твір\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |