Полещук, О.
    Лялька - мотанка - оберіг душі [Текст] : інтегрований урок - інформатика та трудове навчання, 10 кл. / Олена Полещук, Олена Муравицька // Трудове навчання (Шкільний світ). - 2011. - № 8. - С. 21-27
Рубрики: Трудове навчання--Інтегрований урок
Кл.слова (ненормовані):
систематизація знань -- українська вишивка -- орнаменти


Дод.точки доступу:
Муравицька, О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Ігрові форми і методи роботи [Текст] // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2011. - № 45/46 (грудень). - С. 67-95. - Зміст: "Врятуй принцесу" / Ю. Викович. Скарби дивослова. Літературна гра "Лабіринт" / Т. Ткачук. Літературна казка / Р. Кульчицький. Літературний турнір / Г. Ненич. Історія Мауглі - вихованця джунглів / Л. Компан. Творчі завдання за темою "Казка" / С. Полозенко.
Рубрики: Зарубіжна література--Навчання--Ігрові форми і методи--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
систематизація знань -- учні -- методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Сиротюк, В.
    Урок на тему: "Уявлення про Всесвіт. Творці астрономії. Дослідження Всесвіту людиною" [Текст] / Володимир Сиротюк, Юрій Мирошніченко // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 8. - С. 16-20 : фотогр. - Бібліогр.: с. 20
Рубрики: Астрономія--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
хід уроку -- найвидатніші творці астрономії -- систематизація знань
Анотація: Мета статті сформувати в учнів уявлення про Всесвіт; ознайомити з найвидатнішими творцями астрономії. Згадуються вчені: Ян Гевелій, Шарль Мессьє, Клавдій Птолемей, Міколай Коперник, Галілео Галілей, Йоганн Кеплер та інші. Сучасні дослідники Всесвіту: Юрій Гагарін, Сергій Всехсвятський, Леонід Каденюк і інші.


Дод.точки доступу:
Мирошніченко, Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Солопенко, Г.
    Другорядні члени речення. 8 клас [Текст] : урок-подорож / Галина Солопенко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 9. - С. 12-15. - Бібліогр.: с. 15
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
систематизація знань -- тема -- писемне мовлення -- урок-подорож


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шрягіна, Л.
    Системне мислення школярів. Діагностика і розвиток [Текст] / Лариса Шрягіна // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 9. - С. 6-7
Рубрики: Мислення--Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- підлітки -- систематизація знань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Спиридонова, Т. И.
    Открытый урок "Travelling into Space" [Текст] / Т. И. Спиридонова // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 6. - С. 50-54. - Текст рос., англ. . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
узагальнення знань -- систематизація знань -- ігри

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Пяничук, Ірина.
    Musik. Die Kunst ist Lang und Kurz ist Unser Leben [Текст] : Німецька мова, 6 клас / І. Пяничук // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 61-64 : ілюстр. - Текст укр., нім.
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
класична музика -- систематизація знань -- акторські здібності

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ковчин, Н. А.
    Дидактичні особливості диференціації навчання (на матеріалах шкільної географії) [Текст] / Н. А. Ковчин // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 30-33. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.262.68
Рубрики: Географія--Диференційоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні можливості -- інтелектуальні здібності -- систематизація знань
Анотація: У статті йдеться про диференційоване навчання в старших класах загальгоосвітньої школи. Цей процес буде ефективним за умови забезпечення всебічного дослідження здібностей та та особливостей розвитку особистості в процесі навчання шляхом застосування комплексної методи діагностики інтелектуальних досягнень учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Федоришин, Надія.
    Властивості степеня із цілим показником. Запис числа в стандартному вигляді. Урок алгебри. 8-й клас [Текст] / Н. Федоришин // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 15. - С. 22-24
Рубрики: Алгебра--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
дії із числами -- систематизація знань -- розв'язування вправ -- рубрика "Цікава математика"


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Череп, Тетяна.
    Числові функції. Урок алгебри і початків аналізу. 10-й клас (рівень стандарту) [Текст] / Т. Череп // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 15. - С. 25-28 : рис.
Рубрики: Алгебра--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
графік функції -- область визначення -- множина значень -- систематизація знань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Маркова, І. С.
    Типологія та структура уроків: від теорії до практики [Текст] / І. С. Маркова // Математика в школах України. - 2015. - № 31/32. - С. 2-29 : рис., табл. - Початок. - 2015. - № 27-28
Рубрики: Математика--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
сума кутів трикутника -- практична робота -- робота з підручником -- систематизація знань -- трапеція -- тестові завдання -- перевірка -- графічні вправи -- вектор -- піраміда


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Таровита, Ірина.
    Правду в приказках шукай ; Мудрість народів світу в неповних реченнях [Текст] : [уроки в 5 та 8 кл.] / Ірина Таровита // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 11. - С. 11-15
Рубрики: Фольклор--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
урок-турнір -- прислів'я -- приказки -- усна народна творчість -- односкладні речення -- неповні речення -- узагальнення знань -- систематизація знань
Анотація: Вивчаються перлини народної мудрості – українські прислів'я та приказки; формуються вміння розрізняти, осмислено приймати їх, пояснювати зміст; поширювати й уточнювати словниковий запаз школярів, їхні уявлення про навколишній світ; розвивати вміння дітей доречно і влучно застосовувати сталі вислови в різних життєвих ситуаціях. Повторити й узагальнити вивчений матеріал про неповні речення, удосконалювати вміння розрізняти неповні та односкладні речення, грамотно ставити тире в неповних реченнях; розвивати мислення, аналітичні здібності учнів, збагачувати словниковий запас, розширювати уявлення про культуру своєї нації та інших народів світу через застосування відповідного дидактичного матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Азарова, О.
    What a disaster! [Текст] / О. Азарова // Іноземні мови в школах України. - 2016. - № 1. - С. 21-24
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
систематизація знань -- дискусія -- усне мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Бугайчук, Н.
    Аліса в країні чудес [Текст] / Н. Бугайчук, Н. Українець // Іноземні мови в школах України. - 2016. - № 2. - С. 38-40
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетенція -- систематизація знань -- актуалізація знань


Дод.точки доступу:
Українець, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Гапшенко, Маргарита.
    Ферум. Солі Феруму. Застосування сполук Феруму. 10-й клас (рівень стандарту) [Текст] / М. Гапшенко // Хімія (Шкільний світ). - 2016. - № 4. - С. 41-43 : табл.
Рубрики: Хімія--Розробка уроків
Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчальної діяльності -- технології критичного мислення -- систематизація знань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Красницька, Марія.
    Показникова й логарифмічна функції. Узагальнювальний урок алгебри і початків аналізу. 11-й клас [Текст] / М. Красницька // Математика (Шкільний світ). - 2016. - № 7. - 29-33.
Рубрики: Алгебра--Методика викладання
   Логарифмічні функції--Алгебра і початки аналізу--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
математична розминка -- систематизація знань -- рефлексія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шворак, Тетяна.
    Додатні та від'ємні числа [Текст] : про Василя Сухомлинського на уроці математики у 6-му кл. / Т. Шворак // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 1. - С. 24-30 : рис., табл. - Дод.: № 1-3
Рубрики: Математика--Інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
систематизація знань -- знання з української літератури -- любов до книги й читання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Баранова, Світлана.
    Цікаві задачі про коло [Текст] : матеріали для мат. гуртка в 9-му кл. / С. Баранова // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 6. - С. 13-16 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 16
Рубрики: Математика--Позанавчальна виховна робота--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
нестандартні задачі -- урок повторення -- систематизація знань -- декартові координати на площині -- рівняння кола


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Пашкова , Ванда.
    Відсоткові розрахунки [Текст] : урок алгебри і початків аналізу в 10-му кл. / В. Пашкова // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 9. - С. 17-24 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 24. - Дод. № 1-4
Рубрики: Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні прийоми -- методичні ігри -- спільне формування рішень -- систематизація знань -- гра "Банк" -- самооцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мірошник, Олена.
    Форми організації навчального процесу з фізики [Текст] / Олена Мірошник // Фізика (Шкільний світ). - 2018. - № 5. - С. 12-20 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 20
Рубрики: Фізика--Навчальний процес
Кл.слова (ненормовані):
удосконалення знань -- систематизація знань -- логіка
Анотація: В основі організації навчального процесу лежить класно-урочиста система навчання, яка склалася ще на межі ХVI - ХVII ст. Її фундаментом вважають видатного педагога Яна Амоса Коменського. Цій системі навчання історично передували індивідуальне та індивідуально-групове навчання, про що і розповідається в цій статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)