Цінько, С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас [Текст] / Світлана Цінько, Олена Ковальова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 18-21. Рубрики: Українська мова--Методика - урок Кл.слова (ненормовані): система вправ і завдань -- екологічне виховання -- краєзнавча спрямованість -- тексти краєзнавчої і природоохоронної тематики Анотація: У статті висвітлюється методика вивчення складносурядного речення на уроках рідної мови у 9 класі на основі використання текстів краєзнавчої і природоохоронної тематики. Дод.точки доступу: Ковальова, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Цінько, С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення, 9 клас [Текст] / Світлана Цінько, Олена Ковальова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 21-25 Рубрики: Українська мова--Уроки Українська мова--Синтаксис Кл.слова (ненормовані): складне речення -- складносурядне речення -- система вправ і завдань -- екологічне виховання -- краєзнавча спрямованість -- тексти краєзнавчої і природоохоронної тематики Анотація: У статті висвітлюється методика вивчення складносурядного речення на уроках рідної мови у 9 класі на основі використання текстів краєзнавчої і природоохоронної тематики. Дод.точки доступу: Ковальова, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шелехова, Г. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 19-22. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- система вправ і завдань -- мотивація навчання -- самоконтроль Анотація: У статті презентовано новий підручник української мови для 11 класу шкіл з українською мовою навчання (академічний, профільний рівні), його можливості щодо формування комунікативної компетентності випускників середніх загальноосвітніх навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шевчук, Л. Особливості змісту та впровадження курсу за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо" для розвитку читацьких умінь учнів 1-2 класів сільської школи [Текст] / Лариса Шевчук> // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 15-18. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): розвиток читацьких умінь школяра -- техніка читання -- малочисельні класи -- розуміння прочитаного тексту -- система вправ і завдань Анотація: У статті розглядається курс за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо", його особливості та методика викладання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Борисенко, В. Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кухарчук, Ірина Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору вправ і завдань) [Текст] / Ірина Кухарчук> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 47-51. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): безсполучникове речення -- інтонація -- семантичні відношення -- безсполучникові речення з однорідними та неоднорідними частинами -- система вправ і завдань Анотація: У статті розглядаються структурні, семантичні та стилістичні особливості складних безсполучникових речень, а також подано систему вправ і завдань з теми "Безсполучникові речення" для студентів філологічних факультетів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бронзенко, Тетяна Прислів'я та приказки в контексті уроку української мови та літератури [Текст] / Тетяна Бронзенко, Ольга Чепела> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 39-46. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): фольклор -- прислів'я -- приказка -- морально-етичні цінності -- система вправ і завдань Анотація: У статті розглянуто методику застосування на уроках української мови і літератури прислів'їв та приказок як одного з ефективних способів формування в учнів морально-етичних цінностей. Запропоновано різні види робіт, що сприяють забезпеченню словникового запасу, розвивають творчу ініціативу, пам'ять та емоційну виразність мови. Подано розробку уроку з української літератури в 5 класі. Дод.точки доступу: Чепела, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Огарь, Ю. Особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Юлія Огарь, Наталія Дика> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 60. Рубрики: Українська мова--Профільне навчання Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): мовно-комунікативна компетентність -- принципи категоризації і концептуалізації -- система вправ і завдань Анотація: У статті викладено основні шляхи реалізації когнітивно-комунікативної методики викладання української мови у профільній школі. Зокрема, охарактеризовано умови підвищення рівня сформованості мовнокомунікативних умінь учнів під час вивчення синтаксису. Дод.точки доступу: Дика, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |