Кузьміна, Л.
    Система вправ для формування термінологічної компетентності студентів залізничних спеціальностей внз [Текст] / Лідія Кузьміна // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 39-41. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Мовознавство--Вивчення та викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
термінологічна компетентність -- термінологічні навички -- система вправ -- ситуативні вправи
Анотація: Стаття присвячена проблемі вдосконалення навчання українського професійного мовлення студентів залізничних спеціальностей ВНЗ. Визначено основні напрями роботи з розвитку термінологічних навичок. Запропоновано систему вправ, спрямовану на поетичне формування термінологічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Скибун, Н.
    Лінгводидактичний аспект формування професійної компетентності фахівців туристичного профілю [Текст] / Наталя Скибун // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 52-55.
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Українська мова--Підготовка фахівців
   Українська мова--Викладання у ВНЗ

   Українська мова--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- мовленнєва компетентність -- аналіз професійних мовленнєвих ситуацій -- ситуативні вправи -- моделювання навчальної мовленнєвої ситуації
Анотація: У статті розкрито лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю. Аналіз і синтез наукових досліджень переконав автора, що вибір методів навчання залежить від матеріалу, пропонованого для вивчення, його зв'язку з попереднім і наступним матеріалом, співвідношення в матеріалі елементів теоретичного і практичного характеру, рівня загального розвитку та мовленнєвої підготовки студентів. Визначено найбільш продуктивні методи і прийоми формування професійної мовленнєвої підготовленості майбутніх фахівців.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Коновалова, М. В.
    Підручник для нової школи [Текст] / М. В. Коновалова // Зарубіжна література в школі. - 2017. - № 3/4. - С. 6-7 : іл.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи--9-й клас
   Підручники--Навчальна література

   Рецензії на книги

Кл.слова (ненормовані):
ситуативні вправи -- ігрові матеріали -- підсумкові запитання -- ілюстрації
Анотація: В підручнику Паращич В.В. та Фефілової Г.Є. сконцентровано навчальний матеріал, зазначено можливі шляхи аналізування художнього твору й орієнтири інтерпретування образів літературних героїв.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Довга, Тетяна.
    Здоров'я і безпека. Реалізація наскрізної лінії на уроках математики в 5 - 6-х класах [Текст] / Тетяна Довга // Математика (Шкільний світ). - 2019. - № 2. - С. 4-7 : табл. - Бібліогр.: с. 5. - Дод.
Рубрики: Математика--Нестандартні уроки--Безпека життєдіяльності--5-6 й класи
Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- натуральні числа -- ситуативні вправи -- спосіб життя
Анотація: Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; фактично вони є соціально значними надпредметними темами, які допомогають формуванню в учнів уявлень про суспільство загалом, розвивають здатність застосовувати отриані знання в різних ситуаціях. У цій статті розглянуто реалізацію наскрізної змістової лінії "Здоров'я і безпека" на уроках математики у 5 - 6 класах. Наведені варіанти прикладів і задач, які ілюструють реалізацію цієї лінії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Головач, С. О.
    Ідея радості життя та відкриття світу в романі Е. Портер "Полліанна". 5-й клас [Текст] / С. О. Головач // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 5/6 (берез.). - С. 16-20 : іл.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--5-й клас, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Полліанна, роман, про твір -- інтерактивний прийом навчання -- інтерактивні вправи -- дидактичні ігри -- ситуативні вправи


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)