Бороздина, Л. В. Характеристики интелекта в связи с "триадой риска" [Текст] / Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска> // Вопросы психологии. - 2011. - № 4. - С. 3-12. - Библиогр.: с. 11-12 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Інтелект--Особистість--Психологія Кл.слова (ненормовані): самооцінка -- психометричний інтелект -- соціальний інтелект Дод.точки доступу: Пукинска, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ковас, Ю. В. Проблема стабильности и изменчивости общих способностей в психогенетике [Текст] / Ю. В. Ковас, Т. Н. Тихомирова, С. Б. Малых> // Вопросы психологии. - 2011. - № 6. - С. 67-77. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): вніб 6 -- здібності -- психогенетика -- інтелект -- креативність -- соціальний інтелект Анотація: Теоретичний аналіз результатів вивчення загальних здібностей (загального інтелекту, соціального інтелекту, креативності і здібності до навчання). Дод.точки доступу: Тихомирова, Т. Н.; Малых, С. Б. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Демченко, О. П. Соціальна обдарованість як передумова становлення елітарної особистості [Текст] / О. П. Демченко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 11. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціальна психологія--Особистість--Еліта Кл.слова (ненормовані): соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- організаторські та управлінські здібності -- лідерські якості Анотація: У статті на основі порівняння поглядів сучасних вчених про сутність і функціях еліти, з одного боку, а так само специфіці та структурі соціальної обдарованості , з іншого , встановлено, що якості елітарної особистості соціально обдарованої людини корелюються по деяких позиціях . Показано, що елітарна особистість має характеристики обдарованості, високий рівень сформованості яких сприятиме більш успішному виконанню завдань, поставлених суспільством перед елітою. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Митник, Олександр. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи [Текст] / Олександр Митник> // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 1-4. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Педагогічна психологія--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент готовності -- молодші школярі Анотація: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра. Розкрито характеристику особистості вчителя та батьків у процесі опису критеріїв сформованості компонентів зазначеної готовності: мотиваційного, теоретичного, операційного та соціального. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |