Теслюк, Валентина.
    Бібліотеки як комунікаційні центри соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми та їхніми батьками [Текст] / В. Теслюк, В. Бойко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал : засн. у серпні 1996 р. - 2011. - N 1. - С. 41-44
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Позашкільна освіта
   Бібліотечне обслуговування

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- батьки -- соціально-педагогічна робота -- бібліотека -- комунікаційні центри


Дод.точки доступу:
Бойко, Вадим
Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)





    Караман, О. Л.
    Сутність і зміст соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарних закладах / О. Л. Караман // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 65-74. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Ювенальне право--Злочини неповнолітніх
Кл.слова (ненормовані):
пенітенціарні заклади -- соціально-педагогічна діяльність -- соціально-педагогічна робота -- робота -- соціально-виховна робота
Анотація: Визначення сутності змісту соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими є першочерговим завданням реформування пенітенціарної системи освіти в Україні.





    Караман, О. Л.
    Підготовка персоналу пенітенціарних закладів до соціально-педагогічної роботи із засудженими в умовах університетської освіти [Текст] / О. Л. Караман // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 77-85. - Бібліогр.: с. 84-85 (3 назви) . - ISSN 1817-3764
ББК 74
Рубрики: Соціальна педагогіка--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
підготовка -- персонал пенітенціарних закладів -- соціально-педагогічна робота
Анотація: У статті розкрито досвід підготовки персоналу пенітенціарних закладів до соціально-педагогічної роботи із засудженими в умовах університетської освіти, описано зміст та технології підготовки персоналу в межах двох моделей: концентричної, що полягає в поступовому "нарощуванні" знань та вмінь студентів й охоплення таким чином усього змісту підготовки (науково-теоретичної, практичної, психофізіологічної. психологічної), та блокової, яка передбачає досягнення мети всебічної підготовки шляхом послідовного чергування різних організаційних форм навчання, об'єднаних у блоки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Коношенко, С. В.
    Взаємодія центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з пенцтенціарним закладом у соціально-педагогічній роботі з неповнолітніми засудженими [Текст] / С. В. Коношенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 1. - С. 71-78. - Бібліогр.: с. 77 (7 назв) . - ISSN 1817-3764
ББК 74
Рубрики: Соціальна педагогіка--Робота з дітьми та молоддю
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- центр соціальних служб для сім’ї -- пенітенціарний заклад -- неповнолітні засуджені -- соціально-педагогічна робота
Анотація: У статті визначено поняття, напрями і зміст взаємодії ЦСССДМ та пенітенціарного закладу в соціально-педагогічній роботі з неповнолітніми засудженими. Установлено, що взаємодія ЦСССДМ та пенітенціарного закладу - це організований відповідно до вимог чинного законодавства, відомчих та міжвідомчих нормативних актів процес ділового співробітництва, спрямований на досягнення мети - виправлення, ресоціалізації та реінтеграції засуджених у суспільство.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)