Кучерук, О. Соціально-психологічна служба в експерименті "Школа розвитку" [Текст] / Олена Кучерук> // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 5 (березень). - С. 24-29. - Бібліогр.: с. 29 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Прктичний психолог Кл.слова (ненормовані): соціометрія -- соціально-комунікативний -- соціальні ролі Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Салівон, Н. В. Формування ключових компетентностей на уроках біології через використання сучасних інноваційних педтехнологій [Текст] / Н. В. Салівон> // Все для вчителя. - 2012. - № 7/8. - С. 31-37 Рубрики: Біологія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): євроінтеграція -- виховання -- соціальні ролі Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Карпенко, Г. В. Морально-етична позиція старших підлітків як вияв оцінно-ціннісного ставлення до себе [Текст] / Г. В. Карпенко, О. В. Янушек> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 8(Серпень). - С. 5-12 Рубрики: Виховання--Моральне Кл.слова (ненормовані): теорія виховання -- морально-етичне виховання -- соціальні ролі Анотація: У статті розглядається морально-етична позиція підлітків, як особистісна характеристика, що відображає оцінно-ціннісне ставлення особистості до себе, інших людей, оточення. Дод.точки доступу: Янушек, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Петрук, О. Комунікативне спрямування у навчанні української мови у початкових класах шкіл з мовами викладання національних меншин [Текст] / Оксана Петрук> // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 41-44. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин Українська мова--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- текст -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві уміння -- мовні одиниці -- комунікативні контакти -- соціальні ролі Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного в статті, зумовлюється необхідністю пошуку нових підходів до мовної освіти, які б забезпечували формування комунікативної компетентності учнів ЗНЗ з мовами навчання національних меншин України. У статті обґрунтовується оптимальність комплексної багатоцільової роботи з текстом як основою для реалізації комунікативного підходу до навчання української мови як державної. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |