Кучерук, О.
    Соціально-психологічна служба в експерименті "Школа розвитку" [Текст] / Олена Кучерук // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 5 (березень). - С. 24-29. - Бібліогр.: с. 29
ББК 74.204 + 88.8
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Прктичний психолог
Кл.слова (ненормовані):
соціометрія -- соціально-комунікативний -- соціальні ролі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Салівон, Н. В.
    Формування ключових компетентностей на уроках біології через використання сучасних інноваційних педтехнологій [Текст] / Н. В. Салівон // Все для вчителя. - 2012. - № 7/8. - С. 31-37
ББК 74.262.8
Рубрики: Біологія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграція -- виховання -- соціальні ролі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Карпенко, Г. В.
    Морально-етична позиція старших підлітків як вияв оцінно-ціннісного ставлення до себе [Текст] / Г. В. Карпенко, О. В. Янушек // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 8(Серпень). - С. 5-12
ББК 74.200
Рубрики: Виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
теорія виховання -- морально-етичне виховання -- соціальні ролі
Анотація: У статті розглядається морально-етична позиція підлітків, як особистісна характеристика, що відображає оцінно-ціннісне ставлення особистості до себе, інших людей, оточення.


Дод.точки доступу:
Янушек, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Петрук, О.
    Комунікативне спрямування у навчанні української мови у початкових класах шкіл з мовами викладання національних меншин [Текст] / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 41-44. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- текст -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві уміння -- мовні одиниці -- комунікативні контакти -- соціальні ролі
Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного в статті, зумовлюється необхідністю пошуку нових підходів до мовної освіти, які б забезпечували формування комунікативної компетентності учнів ЗНЗ з мовами навчання національних меншин України. У статті обґрунтовується оптимальність комплексної багатоцільової роботи з текстом як основою для реалізації комунікативного підходу до навчання української мови як державної.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)