Литвиненко, Наталія. Соціокультурна детермінованість маркетингового управління в освіті та його роль у становленні освітньої діяльності постсучасного зразка [Текст] / Н. Литвиненко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 170-176. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Управління школою--Освітній маркетинг Загальноосвітня школа--Інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): постсучасна освіта -- глобальна освіта -- соціокультурна парадигма Анотація: У статті здійснюється аналіз маркетингового управління в освіті у контексті глобальних трансформаційних процесів постіндустріального зразка. Обгрунтовуються переваги маркетингового управління як ресурсу інноваційного розвитку освітньої царини. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |