Литвиненко, Наталія.
    Соціокультурна детермінованість маркетингового управління в освіті та його роль у становленні освітньої діяльності постсучасного зразка [Текст] / Н. Литвиненко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 170-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Управління школою--Освітній маркетинг
   Загальноосвітня школа--Інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
постсучасна освіта -- глобальна освіта -- соціокультурна парадигма
Анотація: У статті здійснюється аналіз маркетингового управління в освіті у контексті глобальних трансформаційних процесів постіндустріального зразка. Обгрунтовуються переваги маркетингового управління як ресурсу інноваційного розвитку освітньої царини.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)