Ангелова, Сусанна.
    Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство [Текст] / Сусанна Ангелова, Олена Давліканова // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 26-31. - Бібліогр.: с. 31 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама--Сексизм в рекламі--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
проактивізм -- громадська думка -- гендерні ролі -- споживчий маркетинг
Анотація: Дана стаття - це історія про сексуальність, маркетинг, прогрес суспільства та людяність. В світі, що перенасичений товарами, бренди процвітають завдяки своїм історіям та міфам, що викликають емоції.


Дод.точки доступу:
Давліканова, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)