Соловей, Н. Спонсорство як один із видів маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Соловей, К. Маліношевська> // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 10. - С. 30-33 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Спонсорство--Реклама Кл.слова (ненормовані): спонсорська реклама -- ефект спонсорства Анотація: У статті розглянутий один із найважливіших видів інтеграційних маркетингових комунікацій - спонсорство. Визначені основні принципи спонсорства , переваги та недоліки просування себе і свого бренду за допомогою спонсорства.Охарактеризований механізм роботи спонсорства і основні критерії оцінки його результатів. Дод.точки доступу: Маліношевська, К. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |