Соловей, Н.
    Спонсорство як один із видів маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Соловей, К. Маліношевська // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 10. - С. 30-33 : табл. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 65
Рубрики: Спонсорство--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
спонсорська реклама -- ефект спонсорства
Анотація: У статті розглянутий один із найважливіших видів інтеграційних маркетингових комунікацій - спонсорство. Визначені основні принципи спонсорства , переваги та недоліки просування себе і свого бренду за допомогою спонсорства.Охарактеризований механізм роботи спонсорства і основні критерії оцінки його результатів.


Дод.точки доступу:
Маліношевська, К.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)