Кондратенко, Лариса. Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації [Текст] / Лариса Кондратенко> // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 14-17. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Дитяча психологія--Шкільна Педагогіка--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): психологія учнів -- сприймання навчальної інформації -- здібності дитини -- навчальний матеріал -- негативні наслідки -- ІКТ -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показано їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також подано короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |