Кондратенко, Лариса.
    Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації [Текст] / Лариса Кондратенко // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 14-17. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Дитяча психологія--Шкільна
   Педагогіка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
психологія учнів -- сприймання навчальної інформації -- здібності дитини -- навчальний матеріал -- негативні наслідки -- ІКТ -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показано їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також подано короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)