Єгорова, Н. Методи ефективного спілкування на уроці музики [Текст] / Ніна Єгорова> // Початкова школа. - 2012. - № 5. - С. 35-37. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Музика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): спілкування на уроці музики -- учитель музики -- музичні здібності учнів -- музичне сприйняття -- естетичне співпереживання Анотація: У статті йдеться про музику, як про специфічне явище спілкування. Розглядаються фактори, що сприяють ефективності спілкування в процесі вивчення музики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мартиненко, С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 33-35 Рубрики: Педагогіка--Вчитель Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): емпатія -- емпатичні переживання -- тестування розвитку емпатії -- співпереживання -- вчитель і учні Анотація: У статті подано тестування розвитку емпатії, яке допоможе вчителеві початкової школи визначити сформованість означеної якості. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Пізнай себе! [Текст]> // Позакласний час. - 2017. - N 3(березень). - С. 12 Рубрики: Емпатія--Розвиток Розуміння--Розвиток Співпереживання--Розвиток Самопізнання--Підлітки Самоаналіз--Підлітки Самореалізація--Підлітки Лідерство Анотація: План-конспект заняття. Мета: сприяти розвитку в підлітків навичок самопізнання, самоаналізу та самореалізації; розвиток емпатії, розуміння, співпереживання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Марченко, Г. Роль емпатії в професійній діяльності майбутніх фахівців-педагогів [Текст] / Г. Марченко, О. О. Страхова> // Вісник. - 2017. - № 2. - С. 138-140. - Бібліогр.: с. 140
Кл.слова (ненормовані): співчуття -- співпереживання -- раціональний канал емпатії -- інтуїтивний канал емпатії Анотація: В умовах інтенсивного розвитку суспільства особливого значення набуває перегляд пріоритетів у підготовці майбутніх педагогів до професійної діяльності. Відповідно, змінюються вимоги до професійної підготовки майбутніх фахівців. Однією з таких вимог до педагогічних працівників є розвиток їх емпатійності (співчуття й співпереживання). Дод.точки доступу: Страхова, О. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Словачевська, Євгенія. Виховання співчуття і співпереживання в дітей [Текст] / Євгенія Словачевська> // Дзеркало тижня. - 2019. - № 25. - С. 10 Рубрики: Психологія--Виховання--Діти Кл.слова (ненормовані): емпатія -- емоційні реакції -- емоційно- вольова сфера особистості |
Самфел, Тсондю. Соціально-емоційне та етичне навчання [Текст] / Тсондю Самфел ; авт. вступ. сл. Наталя Третякова> // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 21-22 : фот. Рубрики: Моральне виховання--Загальноосвітні школи Соціальне виховання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): емоції -- стреси -- булінг -- співпереживання -- співчуття -- спілкування -- системне мислення Анотація: Програма соціально-емоційного та етичного навчання спрямована на те, щоб із самого раннього віку прищепити дітям основні людські цінності. Дод.точки доступу: Третякова, Наталя \авт. вступ. сл.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |