Авдєєва, С. В. Виховна система школи творчого зростання особистості [Текст] / С. В. Авдєєва> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 8(Серпень). - С. 20-34 Рубрики: Виховання--Організація виховної роботи Виховання--Сутність, зміст, процес виховання Кл.слова (ненормовані): творче зростання -- особистість -- творче самостворення -- творчість -- самоактуалізація -- креативно-діяльнісний підхід -- ідея індивідуальності -- суб'єкт-суб'єктні відносини -- ідея вільного вибору -- ідея довіри -- ідея підтримки -- виховна система -- зміст виховної роботи -- досвід виховання -- навчальна діяльність -- додаткова освіта -- самоврядування -- особистість -- випускник -- комунікативний потенціал -- модель учителя -- творче зростання -- самоосвітня діяльність -- робота з батьками -- педагогічна майстерність Анотація: Стаття про сучасне оновлення суспільства, яке порушує перед освітою цілу низку проблем на підставі нового уявлення про роль виховання для успішної соціалізації випускника в суспільстві на конкретному історичному етапі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Фідря , Н. М. Навчання учнів процедур "Порівняння" та "Пояснення" як ключовий елемент переходу до суб'єкт-cуб'єктної моделі побудови навчально-виховного процесу географії [Текст] / Н. М. Фідря > // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С. 24-33. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: Географія--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): суб'єкт-суб'єктні відносини -- процедура порівняння -- повне порівняння -- просте порівняння -- процедура пояснення -- причинно-наслідкові зв'язки -- метод аналогій -- протиставлення-зіставлення Анотація: У статті розглядається актуальна для сучасної методики географії проблема перетворення учня на суб'єкт навчання з метою запровадження в школі суб'єкт-суб'єктної моделі. За відправну тезу взято твердження, що суб'єктом учень стає у тому випадку, коли метою роботи на уроці є не зміст навчального предмета, а його власні пізнавальні дії зі змістом. Розглядається смитслове значення і види процедур "порівняння" та "пояснення", їхні характеристики. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |