Жук, В. Професійно-трудове навчання для дітей з порушеннями слуху [Текст] / В. Жук> // Педагогiчна газета. - 2009. - № 2. - С. 5 Рубрики: Трудове навчання Сурдопедагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кадемія, М. Ю. Особистісно орієнтований підхід до навчання дітей з вадами слуху [Текст] / М. Ю. Кадемія> // Все для вчителя. - 2009. - № 3/4. - С. 28-30 Рубрики: Сурдопедагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кострикіна, Г. Наш конкурс "Учень року" [Текст] / Г. Кострикіна> // Завуч (Шкільний світ). - 2009. - № 7. - С. 15-18 Рубрики: Сурдопедагогіка Анотація: Виховання глухих дітей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Таранченко, О. Нові освітні маршрути для дітей з порушенням слуху: інклюзивні заклади [Текст] / Оксана Таранченко> // Початкова школа. - 2013. - № 2. - С. 47-50. - Бібліогр.: 5 назв.
Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта Анотація: У статті висвітлюються особливості організації навчання дітей з порушеннями слуху в загальноосвітньому закладі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Соп, Ніна. Розвивально-корекційна спрямованість навчально-виховного процесу молодших школярів з порушеннями слуху в умовах педагогічної єдності та взаємодії [Текст] / Н. Соп, С. Вітченко> // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Корекційно-розвивальна робота--Комунікативні компетенції--Загальноосвітні навчальні заклади Сурдопедагогіка--Мовленєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): компетентісний -- взаємозв'язок -- комунікативний компонент Анотація: Стаття розкриває сутність підходів у мовленнєвій роботі з учнями вчителя та сурдопедагога як запорука успіху в навчальному процесі дітей з порушеннями слуху на прикладі індивідуального корекційного заняття на тему "Складання вірша "Осінь" та уроку з розвитку зв'язного мовлення "Осінь". Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Вітченко, Світлана; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |
Попова, Ольга. Діти з порушеннями психофізичного розвитку [Текст] : заняття з елементами тренінгу / Ольга Попова, Сніжана Киричок> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 15/16. - С. 10-27 : іл. - Бібліогр.: с. 13. - Зміст: Діти з порушенням зорової функції ; Діти із затримкою психічного розвитку ; Діти з порушеннями опорно-рухової системи ; Діти з порушеннями інтелекту ; Діти з порушеннями слухової функції ; Рекомендації педагогам "Ефективна взаємодія педагога з дітьми з особливими освітніми потребами"
Кл.слова (ненормовані): вправа -- гра -- розминка -- тифлопедагогіка -- сурдопедагогіка -- вніб 3 Дод.точки доступу: Киричок, Сніжана Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кулик, Наталія. Побачити пальцями і серцем [Текст] / Наталія Кулик> // Освіта України. - 2019. - № 16/17. - С. 14-15 : фот. Рубрики: Спеціальна педагогіка Дефектологія Педагоги українські--Персоналії, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка -- сурдопедагогіка -- навчання сліпоглухонімих Анотація: Про життя і діяльність українського вченого і педагога у галузі дефектології І. О. Соколянського. Дод.точки доступу: Соколянський, Іван Опанасович (1889-1960) \про нього\ |
Шеремет, Марія. Ми готуємо унікальних фахівців. Хороший професіонал-дефектолог - це знахідка для батьків кожної окремої дитини та й суспільства загалом [Текст] / Марія Шеремет ; з деканом факультету спеціальної та інклюзивної освіти Національного педуніверситету ім. М. П. Драгоманова спілкувалася Тетяна Урись> // Україна молода. - 2020. - 5 лют. (№ 13). - С. 8 : фот. Рубрики: Вища педагогічна освіта--Дефектологія--Україна Спеціальна педагогіка--Вищі навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): логопедія -- логопсихологія -- психокорекційна педагогіка -- офтальмопедагогіка -- офтальмопсихологія -- сурдопедагогіка -- сурдопсихологія -- ортопедагогіка -- ортопсихологія -- реабілітологія -- інклюзивна освіта -- спеціальна освіта Анотація: Про підготовку вчителів-дефектологів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, їх навчання та виховання. Дод.точки доступу: Урись, Тетяна \спілкувалася.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Маркова, Л. В. Постановка звука [к ]. Автоматизація звука [с ] у прямій позиції в складах та словах [Текст] / Л. В. Маркова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 5-7 : рис. Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Логопедичне заняття Інклюзивна освіта Мовленнєва діяльність Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Сурдопедагогіка Кл.слова (ненормовані): мовленнєве дихання -- корекційні заняття -- діти звадами слуху Анотація: Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 1-го класу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Марков, А. Ю. Автоматизація звука[р ] у зв'язному мовленні. Диференціація звуків [ш ] - [ж ] [Текст] / А. Ю. Марков> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 13-16 : рис. Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Сурдопедагогіка Мовленнєва підготовка--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): корекціні індивідуальні заняття -- слухове сприймання -- вимова звуків -- діти звадами розвитку Анотація: Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |