Бублик, С. Г.
    Удосконалення державної системи статистичного спостереження за розвитком дослідницького потенціалу в Україні [Текст] / С. Г. Бублик // Статистика України. - 2011. - № 2. - С. 84-87. - Библиогр.: с. 87 (16 назв.)
Рубрики: Державна політика--Статистика--Статистичне спостереження
   Міжнародні статистичні стандарти

   Дослідницький потенціал в Україні

Кл.слова (ненормовані):
Науково-технологічна діяльність -- Суспільство знань -- Приорітети державної політики
Анотація: Обгрунтовано необхідність удосконалення системи державного статистичного спостереження за розвитком дослідницького потенціалу в Україні. Доведено, що методологічною основою для модернізації вітчизняних реєстрів дослідників мають бути міжнародні статистичні стандарти Євростату.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Игнатьева, Е. Ю.
    Познавательная компетентностьв современном социокультурном контексте [Текст] / Е. Ю. Игнатьева // Вестник высшей школы. - 1990. - № 9. - С. 52-56. - Библиогр.: с. 56 . - ISSN 0321-0383
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна ситуація -- пізнавальна компетенція студентів -- освітній процес -- суспільство знань
Анотація: В статье представлена концепция развития познавательной компетенции студентов в образовательном процессе современного вуза.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Нужненко, Катерина.
    Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі / Катерина Нужненко // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- суспільство знань -- мобільність студентів
Анотація: Розглядається необхідність роботи із приведення української освітньої системи вимог, що формуються в результаті посилення європейських інтеграційних процесів. Піднімаються питання, які грунтуються насамперед на економічних обставинах, повязаних із проблемою адекватності ринків праці і глобальних економічних тенденцій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Вінічук, І.
    Інформаційно-комунікативні технології як засіб удосконалення бібліотечної системи України в умовах становлення інформаційного суспільства [Текст] / І. Вінічук // Бібліотечний вісник. - 2012. - №3. - С. 8-15
ББК 78.6
Рубрики: Інформаційні ресурси--Інформаційні технології--Електронні ресурси
Кл.слова (ненормовані):
Інформаційне суспільство -- Суспільство знань -- Екстракція нових знань -- Достовірність інформації -- Автоматичне зчитування каталогів -- Аудіокниги -- Інтегрований технологічний цикл -- Соціокультурна компетентність
Анотація: Розглядаються трансформаційні процеси у бібліотеках в умовах переходу від індустріального суспільства до суспільства знань. Сектор інформаційних послуг аналізується з точки зору його розширення, отримання доступу до національних та світових інформаційних електронних ресурсів. Обгрунтовується доцільність використання у бібліотечно-інформаційній діяльності елементів ринкових відносин. Наголошується на необхідності впровадження в бібліотечну справу передових надбань сучасного менеджменту.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)





    Пушкарьова, Т.
    Підвищення економічної ефективності освіти [Текст] / Тамара Пушкарьова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 5. - С. 23-30. - Зміст: Аспекти економічної ефективності освіти ; Державна політика рівних можливостей в галузі освіти ; Маркетинг освітніх послуг ; Освітня політика в регіоні ; Орієнтація на індивідуалізацію потреб та запитів споживачів освітніх послуг ; Висновки
Рубрики: Економіка освіти--Україна
Кл.слова (ненормовані):
суспільство знань -- маркетинг освітніх послуг -- економічна ефективність освіти -- індивіндуальний рівень -- суспільний рівень -- комп'ютерізація -- інформатизація
Анотація: У статті йде мова про аспекти економічної ефективності освіти, маркетинг освітніх послуг. Розглянуто можливості переорієнтації освіти на вирішення нових завдань економічного та суспільного розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Боголіб, Т. М.
    Конкуренція університетів: світовий досвід і українські реалії [Текст] / Т. М. Боголіб // Вісник Національної академії наук України. - 2012. - № 10. - С. 31-41. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Конкурентоспроможність--Економіка знань
   Вища освіта--Рейтинги ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
суспільство знань -- постіндустріальне суспільство -- рейтинг університету -- фандрайзинг -- елітний університет -- капіталізація
Анотація: Досліджено процеси конкуренції вищих навчальних закладів; обгрунтовано основні критерії формування рейтингів університетів; виявлено взаємозв'язок між високим рейтингом університету і показником його елітності; розкрито значення капіталізації в конкурентних перевагах вищих навчальних закладів; визначено роль елітних універсиетів у постіндустріальному розвитку суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дебич, Марія.
    Завдання вищої освіти у забезпеченні вимог ринку праці (досвід країн ОЕСР) / М. Дебич // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 2. - С. 50-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта зарубіжних країн--Мексика
Кл.слова (ненормовані):
модернізація -- суспільство знань -- ринок праці -- Європейська рамка кваліфікацій -- ОЕСР -- Організація економічного співробітництва та розвитку
Анотація: У статті розглядається концепція випереджальної вищої освіти та труднощі її реалізації. Вказано, що у Мексиці зроблено помилку у формі примусового і передчасного введення нових професій у сподіванні на швидкий прихід суспільства знань. Запропоновано для використання в Україні досвід ЄС управління вищою освітою через Європейську рамку кваліфікацій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Давидова, І.
    Соціально-комунікаційна теорія бібліотечної діяльності: становлення та шляхи розвитку [Текст] / І. Давидова // Бібліотечний вісник. - 2014. - №6. - С. 8-12
ББК 78
Рубрики: Бібліотечна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- комунікації -- суспільство знань -- функції бібліотек
Анотація: Аналізується процес розгортання соціально-комунікаційної теорії бібліотечної діяльності, визначені напрями її подальшого розвитку. Інформаційна діяльність бібліотек розглядається як феноменологічна ознака, що дає змогу більш глибоко осмислити її комунікаційний потенціал.





    Хмелевська, О. М.
    Освітні ризики у контексті людського розвитку [Текст] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2016. - № 3. - С. 145-157. - Бібліогр.: с. 155-157.
УДК
Рубрики: Людство--Розвиток--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- освітні ресурси -- суспільство знань -- освітній простір
Анотація: До освітніх ризиків людського розвитку запропоновано відносити ризики доступу, ризики участі, ризики якості та ризики використання освітнього потенціалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Цимбал, Людмила.
    Людський потенціал як основа розвитку економіки знань [Текст] / Л. Цимбал // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 4. - С. 23-29 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Людський потенціал
Кл.слова (ненормовані):
людський капітал -- інтелектуальний капітал -- суспільство знань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Соснін, О. В.
    Юридична освіта: проблеми формування системи [Текст] / О. В. Соснін // Юридична Україна. - 2017. - № 5/6. - С. 116-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Юридична освіта--Система освіти
Кл.слова (ненормовані):
юридична наука -- науково-освітнє середовище -- суспільство знань -- інформаційно-комунікаційні технології -- транснаціональні соціальні зв’язки
Анотація: На тлі феноменального зростання, обсягів накопичення і обробки інформації (даних) за допомогою ІКТ політико-правова науково-освітня діяльність стає напрочуд стрімкою, і це впливає на розвиток суспільства в цілому, змушуючи еволюціонувати саму ідеологію інформаційного суспільства — вона трансформується в ідеологію «суспільства знань». В його основі поки що лежать не до кінця зрозумілі юридичною наукою ідеї продукування і споживання знань, у тому числі проблеми їх трансферу, підтримки і стимулювання інтелектуальної діяльності людей. Ключовим у цій сфері є постійно зростаючі вимоги до підготовки фахівців — юристів, яким належить їх окреслити і забезпечити алгоритми науково-освітньої діяльності з урахуванням вимог безпекового сектору розвитку країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)