Горбунова, М. Ю. Управление поведением потребителя в контексте эмоционально-коммуникативного сервиса [Текст] / М. Ю. Горбунова, О. В. Понукалина> // Социс. - 2012. - № 4. - С. 78-88. - Библиогр.: с. 87-88 . - ISSN 0132-1625 Рубрики: Економічна соціологія Кл.слова (ненормовані): соціологія -- сервіс -- сфера обслуговування Анотація: Определяются методологические основания, обосновывается необходимость введения понятия "эмоционально-коммуникативный сервис" в научный дискурс. Авторы иллюстрируют его проявления на основе анализа исследования микропрактик в сфере обслуживания и торговли. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коваль, Любомира. На ринок праці України очікують великі зміни. Фахівець прогнозує, що незабаром умови тут диктуватиме претендент, а не роботодавець [Текст] / Л. Коваль> // Урядовий кур'єр. - 2016. - 8 лип.(№ 126). - С. 1, 5 : іл. - Зміст: Пропозиція зросла удвічі ; Які потрібні спеціалісти ; Поступово виходимо з кризи ; Проблема у малій зарплаті ; Фахівець налаштований оптимістично Рубрики: Ринок праці--Україна Кл.слова (ненормовані): робітничі спеціальності -- будівництво -- логістика -- сфера обслуговування -- транспорт Анотація: Кількість людей. які шукають роботу, зростає, а кількість відгуків на запропоновані вакансії зменшується. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |