Балыхин, Г. А. Распределение полномочий между федерацией и регионами в сфере образования [Текст] / Г. А. Балыхин, А . Н. Майоров> // Вестник высшей школы. - 1990. - № 9. - С. 8-16 . - ISSN 0321-0383 Рубрики: Федералізм--Регіони Кл.слова (ненормовані): сфера освіти -- Конституція -- вповноваження Дод.точки доступу: Майоров, А .Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сергеева, М. Г. Маркетинговая служба как инструмент рынка труда и рынка образовательных услуг [Текст] / М. Г. Сергеева> // Alma mater. - 2011. - № 11. - С. 60-67 : табл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0321-0383 Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок праці--Ринок освітніх послуг Кл.слова (ненормовані): освітні послуги -- маркетингові дослідження -- ринково-орієнтована система -- сфера освіти -- ринкова орієнтація освітнього закладу Анотація: Рассмотрены цели, задачи и основные направления деятельности маркетинговой службы в учреждениях профессионального образования в регионе. Маркетинговая служба представлена как эффективный инструиент взаимодействия рынков труда и образовательных услуг. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Деревянко, Богдан. Визначення критеріїв класифікації навчальних закладів / Б. Деревянко> // Підприємництво, господарство і право. - 2012. - № 2. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Послуги--Класифікація та критерії Кл.слова (ненормовані): сфера освіти Анотація: У статті визначаються основні критерії класифікації виробників освітніх послуг та інших суб'єктів господарювання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |