74
Ф 86


    Фрейман, Г.
    ЗНО як інструмент перевірки у випускників рівня сформованості предметних компетентностей з історії: проблеми та перспективи [Текст] / Г. Фрейман // Історія в школах України. - 2010. - N 2. - С. 35-40.
ББК 74
Рубрики: Контроль знань
Кл.слова (ненормовані):
ВДСГН -- компетентність -- оцінювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Савченко, Ольга.
    Захищаємо проект "Пам’ятник улюбленому письменнику". Урок перевірки сформованості знань з теми Доба Відродження" [Текст] / Ольга Савченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 24-25
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення--Урок перевірки

Анотація: Методичні рекомендації по перевірці сформованості знань із теми "Література Доби Відродження"

Є примірники у відділах:
ВДГН (26.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Підоріна, Людмила
    Вплив рівня сформованості навчальної діяльності на зміст профільної освіти з географії [Текст] / Людмила Підоріна // Географія та основи економіки в школі. - 2011. - № 7/8. - С. 32-35. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Географія--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
рівень засвоєння знань -- рівень майстерності, досягнень, компетенцій -- ступінь абстракції
Анотація: Про значення рівневого навчання географії у визначенні професійної орієнтації учнів. Викладено пропозиції щодо організації рівневого навчання географії в допрофільній і профільній школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Климчук, І.
    Діагностика сформованості економічних знань у старшокласників [Текст] / Ірина Климчук // Географія та основи економіки в школі. - 2011. - № 10. - С. 30-34. - Бібліогр.: 24 назви.
Рубрики: Економіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінка знань з економіки -- економічна підготовленість старшокласників -- рефлексивний аналіз
Анотація: У статті аналізуються категорії діагностики сформованості економічних знань у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів з погляду встановлення певного рівня компетентності учнів щодо економічних питань, виявлення можливих коливань і відхилень у системі оцінювання економічної освіченості учнів, а також розробка критеріїв оцінювання сформованих рівнів економічної підготовленості з урахуванням рефлексивного аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Омельчук, С.
    Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
рівні сформованості дослідницьких умінь і навичок учнів -- інтенсивна мисленнєва активність учнів -- шляхи підвищення рівня сформованості дослідницьких умінь і навичок -- види дослідницьких завдань -- основні чинники розвитку в учнів дослідницьких здібностей під час вивчення морфології
Анотація: У статті проаналізовано стан розробки проблеми навчання морфології в сучасній основній школі на засадах дослідницького підходу за результатами анкетного опитування вчителів української мови й літератури шкіл з навчанням українською мовою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Світлоока, В. Ф.
    Стан сформованості інституту економічної експертизи в Україні [Текст] / Світлоока В. Ф. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : науково-виробничий журнал . - 2011. - № 6. - С. 39-43 : рис. - Бібліогр.: с. 42 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Економічна безпека
Кл.слова (ненормовані):
економічна експертиза -- інститут -- фінансово-економічна діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Заика, Е. В.
    Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов [Текст] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 1. - С. 66-80
ББК 74.202.6
Рубрики: Школярі--Навчальна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мета -- рівні -- сформованості
Анотація: Систематизовано уявлення щодо основних компонентів навчальної діяльності : мотиву, мети, навчальних дій, дій контролю і оцінки. Виділено та описано рівні сформованості кожного з цих компонентів окремо : від найнижчих, найбільш складних та досконалих. Розглянуто як істотні, глибинні характеристики цих рівнів, так і поверхневі, зовнішньо спостережувані прояви, а також умови переходу з одного рівня на інший та перепони, що заважають тому переходу. Представлено дані щодо нерівномірності розвитку окремих компонентів навчальної діяльності у молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Репкин, В. В.; Репкина, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Казарян, Ірина.
    Моніторинг сформованості екологічного мислення учнів 8 класу [Текст] / Ірина Казарян, Наталія Титаренко // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 6. - С. 4-7
ББК 74.200.507
Рубрики: Екологічне виховання
   Екологічна освіта--Середні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
Екологічне мислення
Анотація: Автор наполягає на необхідності дослідження рівня сформованості екологічної грамотності учнів 8 класів. В результаті у дослідженні взяли участь 3 724 учні зі 180 ЗНЗ десяти районів м. Києва.


Дод.точки доступу:
Титаренко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Черниш, В. В.
    Контроль рівня сформованості компетентності в англомовному діалогічному мовленні [Текст] / В. В. Черниш ; Киів. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 1. - С. 9-16. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 16 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади--Діалогічне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
компетентність в англомовному діалогічному мовленні -- цілі контролю -- засоби контролю

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ковмір, О.
    Педагогічна діагностика сформованості музичного мислення студентів ВНЗ культури [Текст] / О. Ковмір // Рідна школа. - 2012. - № 3. - С. 45-51. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74
Рубрики: Педагогічна діагностика--Музичне мислення--ВНЗ
Анотація: У статті розглянуто проблему педагогічної діагностики сформованності музичного мислення студентів ВНЗ культури. Визначено та обгрунтовано критерії , показники і рівні сформованості музичного мислення студентів відповідно до змістовно- функціональної структурованності та специфіки й особливостей досліджуваного феномену.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Данілова, А. П.
    Критерії оцінки та рівні сформованості соціальної ініціативи студентської молоді в проектній діяльності [Текст] / А. П. Данілова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 43-48. - Бібліогр.: с. 48 (3 назви) . - ISSN 1817-3764
ББК 74
Рубрики: Соціальна педагогіка--Робота з дітьми та молоддю
Кл.слова (ненормовані):
соціальна ініціатива -- рівні сформованості соціальної ініціативи
Анотація: У статті виокремлено та проаналізовано критерії та показники соціальної ініціативи студентської молоді в проектній діяльності. Відповідно до цього визначено, сформовано та обгрунтовано чотири рівні соціальної ініціативи студентської молоді.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Крапчатова, Я. А.
    Підсистема тестових завдань для само- і взаємо контролю рівня сформованості англомовної компетенції в аудіюванні у майбутніх філологів [Текст] / Я. А. Крапчатова ; Київ. нац. лінг. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 3. - С. 36-41 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 41 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
підсистема тестових завдань -- рефлексія -- англомовна компетенція
Анотація: У статті описані етапи роботи з аудіотекстом у контексті рефлексії, представлена підсистема тестових завдань для само- і взаємоконтролю рівня сформованості англомовної компетенції в аудіюванні та наведені приклади до кожної групи і підгрупи підсистеми згідно з визначеними етапами

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Титаренко, Наталя.
    Рівень сформованості хімічної компетентності в учнів 8 класів [Текст] / Наталя Титаренко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 16-22
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті досліджується рівень сформованості базових природничо-математичних компетенцій учнів 8 класів, які повинні оволодіти базовими знаннями з предметів, необхідних для подальшого вивчення предметів природничо-математичного циклу.





    Жирна, О.
    Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії [Текст] / О. Жирна, Н. Титаренко // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 23- 27
ББК 74.268.4
Рубрики: Методика викладання хімії
Анотація: У статті розглянуто на прикладі завдань створених для дослідження рівня сформованості базових хімічних знань учнів 8-го класу, різні види завдань з хімії, які розробляються в Центрі науково-освітніх інновацій та моніторингу й використовуються як інструментарій під час проведення моніторингових досліджень в загальноосвітніх навчальних закладах м. Києва.


Дод.точки доступу:
Титаренко, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Горбачова, О.
    Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників [Текст] / О. Горбачова // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 28-31
ББК 74+63
Рубрики: Історичне краєзнавство--Дослідження--Учні--Київ, місто (Україна), 2010
Анотація: У статті проаналізовано результати дослідження з історії Києва, проведеного Центром науково-освітніх інновацій та моніторингу серед учнів 10-х класів київських шкіл у 2010 році.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ткаченко, В.
    Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників [Текст] / В. Ткаченко // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 35-39 : табл. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.204
Рубрики: Культура мови--Дослідження--Тестові завдання
Анотація: У статті представлено концепцію та результати моніторингового дослідження з культури мовлення, проведеного серед учнів 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва в 2010-2011 році. Наведено зразки тестових завдань, які були використані в цьому дослідженні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Довбня, Ольга.
    Аналіз результатів опитування студентської молоді щодо рівня сформованості громадянської та політичної свідомості [Текст] / О. Довбня // Освіта і управління. - 2012. - № 2-3. - С. 119-125. - Библиогр.: с. 124 (3 назв.)
ББК 60.5
Рубрики: Громадянськість особистості
   Особистісні конструкти

   Духовність суспільства--Дослідження--Анкетування

Кл.слова (ненормовані):
Респонденти
Анотація: У статті досліджується рівень сформованості громадянської та політичної свідомості у студентів Донбаської державної машинобудівної академії. Обгрунтовується висновок, що політична і громадянська свідомість студентської молоді перебувають на стадії формування, не є сталими, піддаються різним впливам й опосередковано відбиваються на поведінці та політичному виборі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ботнар, О. Г.
    Формування психолого-педагогічної компетентності класного керівника / О. Г. Ботнар // Виховна робота в школі. - 2013. - № 6. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Школознавство--Класний керівник

Кл.слова (ненормовані):
класний керівник -- компетентність -- психолого-педагогічна компетентність -- структура компетентності -- рівні сформованості компетентності -- професіонал -- критерії компетентності
Анотація: В статті проаналізовано зміст діяльності керівника навчального закладу щодо формування психолого-педагогічної компетентності класного керівника, визначено завдання й етапи цієї роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Сафонова, Ірина.
    Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова // Вища школа. - 2013. - № 6. - С. 92-103. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
концептуальна парадигма -- педагогічний експеримент -- педагогічна корекція -- навчальна діяльність -- духовні потреби -- корекційні дії -- виховна превентивна діяльність
Анотація: На основі характеристик і показників готовності вчителя до превентивної діяльності визначається концептуальна парадигма рівня підготовленості студентів до виховної діяльності превентивного плану у процесі вивчення філологічних дисциплін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Малюх, А. О.
    Використання електронних тестових завдань для контролю рівня сформованості франкомовної граматичної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / А. О. Малюх, Н. В. Майєр ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 64-66 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 66 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
граматичні навички -- навчальні досягнення учнів -- редагування тестів


Дод.точки доступу:
Майєр, Н. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)