Бондаренко, Ю.
    Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі (на метеріалі новели О. Кобилянської "VaLse meLancholigue") [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 22-25. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Кобилянська Ольга Юліанівна (1863-1942 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
сюжетно-концептуальний аналіз -- компетентність -- методичний агоритм -- сюжетний план -- метод аналізу -- метод синтезу
Анотація: У статті розкрито основи сюжетно-концептуального аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, описано застосування на матеріалі конкретного твору, продемонстровано відповідне планування тематики уроків, психологічно обгрунтовано діяльності школярів.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга Юліанівна (українська письменниця, учасниця феміністичного руху на Буковині ; 1863-1942) \про неї\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Уроки позакласного читання у 7-му класі [Текст] // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. - № 7. - С. 25-61 : фот. - Зміст: Борис Васильєв "А зорі тут тихі" / Т. Шевченко. Джек Лондон "Біле ікло" / В. Кулачінська. Чарльз Діккенс "Пригоди Олівера Твіста" / М. Кравець. Олександр Пушкін "Повісті покійного Івана Петровича Бєлкіна", "Постріл" / В. Теремок. Рувім Фраєрман "Дикий собака Динго, або Повість про перше кохання." / Л. Мокеєва. Ернест Хемінгуей "Кішка на дощі" / Г. Палагеча. Михайло Шолохов "Доля людини" / Н. Удовик.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Хемінгуей Е.
Анотація: Запропонований матеріал допоможе вчителю у підготовці до уроків позакласного читання у 7-му класі за творами "А зорі тут тихі Б. Васильєва, "Біле ікло" Дж. Лондона, "Пригоди Олівера Твіста Ч. Діккенса, "Повісті покійного Івана Петровича Бєлкіна О.С. Пушкіна, "Дикий собака Динго, або Повість про перше кохання." Р. Фраєрмана, "Кішка на дощі" Е. Хемінгуея та "Доля людини" М. Шолохова.


Дод.точки доступу:
Діккенс, Чарльз (англійський письменник, романіст ; 1812-1870) \про нього\; Хемінгуей, Ернест Міллер (американський письменник та журналіст, лауреат Нобелівської премії з літератури за 1954 рік ; 1899-1961) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Астапенко, Ігор.
    Верлібр Емми Андієвської: формально-структурні та внутрішньо-змістові характеристики [Текст] / Істор Астапенко // Слово і час. - 2017. - № 9. - С. 79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники українські--Діаспора, 20-21 ст.
   Українська література--Поети, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Андієвська Е. І. -- версифікація -- сюжетний -- постмодернізм
Анотація: Проаналізовано специфіку верлібру Емми Андієвської ХХІ ст. на формально-структурному та внутрішньозмістовому рівнях, досліджено його постмодерну природу.


Дод.точки доступу:
Андієвська, Емма Іванівна (українська письменниця, поетеса та художниця ; 1931) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Губарєва, Альона.
    Сюжетний танець: метод. рекомендації [Текст] / А. Губарєва, І. Дубровіна // Музичний керівник. - 2017. - № 11. - С. 38-43
Рубрики: Естетичне виховання--Дошкільні навчальні заклади
   Хореографічне навчання



Дод.точки доступу:
Дубровіна, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Урок № 36-43 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 20-53. - Зміст: Урок № 36. Тема: Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману ХІХ століття, національна своєрідність (огляд) ; Урок № 37. Тема: Світоглядно-естетичні позиції митця та їх втілення у творчості. Синтез романтизму та реалізму у творах Стендаля. Поєднання соціально-політичного й психологічного аспектів у романі Стендаля "Червоне і чорне" ; Урок № 38. Тема: Конфлікт головного героя Жульєна Сореля із суспільством як сюжетний стрижень роману. Зображення соціального середовища в творі ; Урок № 39. Тема: Шлях Жульєна Сореля - це шлях злету чи шлях падіння? (Сутність внутрішньої драми головного героя у зв’язку з авторським задумом роману Стендаля "Червоне і чорне") ; Урок № 40. Тема: Новаторство Стендаля у реалістичному відтворенні художньої моделі суспільства і людини (на основі роману "Червоне і чорне") ; Урок №41. Тема: Місце Гюстава Флобера в історії європейської літератури. Сюжетно-композиційні особливості роману "Пані Боварі" ; Урок № 42. Тема: Специфіка створення системи образів роману Флобера, місце і роль у ній образу Емми Боварі. Боварізм як суспільно-психологічне явище ; Урок № 43. Тема: Конфлікт романтичних ілюзій та дійсності в романі "Пані Боварі". Художнє новаторство Флобера (об’єктивний стиль, психологічні деталі, прихована позиція автора)
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування
   Зарубіжна література--Планування уроків--Орієнтовне

   Жанри літературні--Романи

   Письменники французькі, 18-19 ст.

   Письменники французькі, 19 ст.

Анотація: Пропонується орієнтовно-поурочне планування уроків для 10 класу.


Дод.точки доступу:
Стендаль, Фредерік (французький письменник ; 1783-1842) \про нього\; Флобер, Гюстав (французький прозаїк-реаліст ; 1821-1880) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Сидоренко, Ю. О.
    Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу [Текст] / Ю. О. Сидоренко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 124-127. - Бібліогр.: с. 126
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міфологічні структури -- подієвий аналіз -- сюжетний епізод -- літературний аналіз


Дод.точки доступу:
Коваленко, Є. І. \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)