Митник, О.
    Особливості побудови уроку як цілісного творчого процесу у 1 класі [Текст] / Олександр Митник // Початкова школа. - 2011. - № 4. - С. 19-20
Рубрики: Педагогіка--Дидактика
Кл.слова (ненормовані):
сюжетно-рольова гра -- застосування методу синектики
Анотація: Описується методика побудови уроку в 1 класі на принципі методу синектики.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Павлова, Оксана.
    Навчальні ігри на уроках біології [Текст] / О. Павлова, О. Липецька // Біологія (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 15-21. - Бібліогр.: с. 21
Рубрики: Біологія--Методика викладання--Загальноосвітні школи--Ігри
Кл.слова (ненормовані):
театралізована гра -- конференція -- сюжетно-рольова гра


Дод.точки доступу:
Липецька, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Тихончик, Юлія.
    Ой, який чудовий я ! Проект взаємодії з дітьми молодшої групи [Текст] / Ю. Тихончик, Л. Розуменко // Палітра педагога. - 2016. - № 6. - С. 18-21 : фот. - Зміст: Шляхи реалізації проекту
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Валеологія
   Освітні технології--Проектна діяльність--Дошкільні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
рухливі ігри -- дидактичні ігри -- спостереження -- сюжетно-рольова гра -- проблемна ситуація -- створення колажу -- домашнє завдання -- самомасаж
Анотація: Запорука успішних стосунків з іншими - розуміння себе, усвідомлення своїх емоцій, фізичних можливостей та творчих здібностей. Під час розгортання проекту валеологічного спрямування малюки пізнають себе і вчаться розуміти інших, діяти разом, а ще засвоюють правила здорового способу житття. Представлена розробка мотивує малят до колективної діяльності і допомагає налагодити дружні контакти між різними віковими групами дитсадка.


Дод.точки доступу:
Розуменко, Леся

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Жеребко, Галина.
    В гармонії зі світом нехай живуть всі діти. Проект взаємодії з дітьми старшої групи [Текст] / Г. Жеребко, С. Воробієвська // Палітра педагога. - 2016. - № 6. - С. 22-25 : фот. - Зміст: Шляхи реалізації проекту
Рубрики: Психолого-педагогічне проектування--Дошкільні навчальні заклади
   Екологія--Освітні технології--Дошкільні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
бесіда-роздум -- заняття -- дидактичні ігри -- рухливі ігри -- сюжетно-рольова гра -- створення листівки -- вікторина -- мовленнєві вправи -- гра-драматизація -- гра для розвитку емпатії -- самодіяльна сюжетно-рольова гра -- листівка-подяка -- конструкторсько-будівельна гра
Анотація: Надзвичайно ефективним виявляється психолого-педагогічне проектування діяльності екологічного спрямування. Діти не лише пізнають взаємозв'язки у природі та проймаються співчуттям до всього живого, а й мають нагоду здійснити конкретну добру справу, що і передбачає кінцевий результат проекту. Подано приклад розробки проекту та сценарій підсумкового свята.


Дод.точки доступу:
Воробієвська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)