Паламар, С. П. Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі / С. П. Паламар> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 11. - С. 43-45. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Читацькі інтереси--Формування Кл.слова (ненормовані): Читацькі компетенції -- Теоретико-літературні поняття Анотація: У статті розглядаються психолого-педагогічні умови формування читацьких компетенцій і читацького інтересу учнів 5 класу на уроках української літератури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Байрамли, С. Проблема формування теоретико-літературних понять в учнів основної школи [Текст] : урок / Сабіна Байрамли> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Літературознавство--Теорія літератури Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- теоретико-літературні поняття -- актуалізація опорних знань -- аналіз художнього твору -- літературна бесіда -- сюжет Анотація: Результативність методики формування літературознавчих понять значною мірою залежить від правильного вибору методів, прийомів, видів навчальної діяльності , які сприяють активізації навчального процесу й створенню відповідної мотивації. Отже оволодіваючи значним обсягом теоретико-літературних відомостей і привчаючись самостійно пояснювати за їх допомогою зміст прочитаного, учень зростає як вдумливий, компетентний читач, який вільно сприймає завдання вчителя, пов'язані з аналізом твору й реалізується у власній художній творчості. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |