Лях, О. Засідання школи молодого вчителя [Текст] / Олена Лях> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 22/23 (серпень). - С. 35-37 Рубрики: Загальноосвітня школа--Педагогічні кадри--Молоді спеціалісти Кл.слова (ненормовані): метод пояснення -- технологія навчання -- схеми роботи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Загірняк, Михайло. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей [Текст] / М. Загірняк, О. Чорний> // Вища школа. - 2013. - № 1. - С. 7-19. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Технічна Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- технологія навчання -- якість навчання -- віртуальні лабораторні комплекси Анотація: Обгрунтована актуальна проблема забезпечення необхідного рівня параметрів успішності та якості навчання. Автори запропонували технологію підвищення якості підготовки студентів з електромеханіки й автоматики в технічному університеті. Наведені результати аналітичних і експериментальних досліджень. Дод.точки доступу: Чорний, Олексій Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кучерук, О. Співідношення понять "методика навчання", "технологія навчання", "метод навчання" як лінгвометодична проблема [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- технологія навчання -- метод навчання -- лінгвометодика -- синектика Анотація: Розглянуто проблему розвитку поняттєвого апарату лінгвометодики. На основі аналізу і синтезу науково-методичних думок визначено співвідношення між поняттями "методика навчання", "технологія навчання", "метод навчання" та розкрито їх суть у лінгвометодичному розрізі для формування професійно-методичної свідомості педагогів-словесників. Запропоновано методичні рекомендації до використання наведених понять у теорії і практиці мовної освіти. Наведено орієнтовну модель синектики, визначено принципи, навчально-організаційні умови синектичної взаємодії вчителя та учнів, показано можливості використання синектики як методу і технології в навчанні української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кучеренко, Ірина. Технологічний аспект вивчення української мови / Ірина Кучеренко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 6. - С. 2-7. - Бібліогр. 16 назв Рубрики: Українська мова--Вивчення--Технологічний аспект Кл.слова (ненормовані): освітня технологія -- педагогічна технологія -- технологія навчання -- технологія уроку Анотація: Розкрито сутність і специфіку категорійних понять «технологічний підхід», «освітня технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «технологія уроку української мови»; розглянуто відмінні ознаки «технології» і «методики» навчання; схарактеризовано поняття «суб’єктний чинник» і «рефлексія»; встановлено основні етапи й функції технології сучасного уроку української мови. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Майорчикова, Вікторія. Вживання апострофа [Текст] : біоадекватний урок із елементами технології "Створення ситуації успіху на уроці" [5-й клас] / Вікторія Майорчикова> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 4. - С. 27-32 : рис. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): технологія навчання -- урок вивчення нового матеріалу Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |