Савченко, О.
    Сучасний урок: суб'єктивність навчання і варіативність структури [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2011. - № 9. - С. 11-15
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Урок
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок -- типи уроків -- назви уроків -- урок з особливим контингентом учнів -- інтегровані уроки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шишкіна, Л.
    Як підготувати відкритий урок / Л. Шишкіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 61-66
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
відкриті заняття -- вимоги до відкритого заняття -- типи уроків
Анотація: Корткий огляд форм організації навчального заняття допоможе зорієнтуватись в їх різноманітті при підготовці до уроку, а схема самоаналізу дасть можливість педагогу об'єктивно оцінити свій урок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Амаєва, Л.
    Урок - дзеркало культури / Л. Амаєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 68-69
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
вимоги до уроку -- триєдина мета уроку -- структура особистісно зорієнтованого уроку -- типи уроків -- нестандартний урок
Анотація: В статті висвітлено особливості побудови й проведення сучасного уроку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Маркотенко, Т.
    Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання [Текст] / Тамара Маркотенко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 5-6. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Вивчення та викладання
Кл.слова (ненормовані):
учні -- близькоспоріднені мови -- українська мова -- російська мова -- типи уроків -- специфіка
Анотація: У статті розглядаються особливості оволодіння українською мовою учнями шкіл з російською мовою навчання, типи і специфіка уроків української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Горошкіна, Олена
    Ідеї О. М. Біляєва в розвідках сучасних лінгводидактів і практичній діяльності вчителів [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методика--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактична спадщина -- типи уроків -- підручник української мови -- український методист
Анотація: У статті висвітлено, як методичні ідеї українського методиста О. М. Біляєва знайшли своє відображення в розвідках сучасних лінгводидактів і практичній діяльності вчителів. Особливу увагу приділено проблемі методів навчання української мови в школі, типи уроків, лінгводидактичної термінології. Акцентовано увагу на розробленні О. М. Біляєвим підручників української мови, концептуальних засад мовної освіти


Дод.точки доступу:
Біляєв, Олександр Михайлович (український мовознавець, методист ; 1925-2006) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Зарольська, Л.
    Изучение литературы по Комбинированной системе [Текст] : дидактический материал и методические рекомендации : [изучение романа Ф. Достоевского "Преступление и наказание"] / Любов Зарольська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 50-55. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Письменники російські, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
Достоєвський Ф. М. -- типи уроків -- конспект уроку -- психологізм
Анотація: Запропоновано досвід роботи колективу вчителів, які будують навчання за Комбінованою системою. Розглянуто структуру навчання за цією системою (типи уроків, їхні особливості). Подано дидактичний матеріал і методичні поради при вивченні роману Ф. М. Достоєвського "Злочин і кара": питання, опорний конспект, тест, диференційовані програми для різних типів уроків.


Дод.точки доступу:
Достоєвський, Федір Михайлович (російський письменник, мислитель, філософ і публіцист ; 1821-1881) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Вашуленко, О.
    Варіативність уроків компетентнісно орієнтованого навчання грамоти (читання) першокласників [Текст] / Оксана Вашуленко // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 10-14. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти--Урок
Кл.слова (ненормовані):
уроки навчання грамоти -- уроки читання -- типи уроків
Анотація: Розглянуто структуру уроків читання в період навчаня грамоти, зупинившись на характеристиці уроків кожного типу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Лакоза, Наталія.
    Вивчаємо біологію блоково в допрофільній підготовці учнів гімназії [Текст] / Наталія Лакоза // Біологія (Шкільний світ). - 2019. - № 6. - С. 34-45 : табл., сх. - Бібліогр.: с. 45. - Зміст: Опорно-рухова система ; Інструкція для самостійної роботи з поняттям "кістка" ; Правила наукової організації праці
Рубрики: Біологія--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
типи уроків -- блоково-модульна форма організації навчання -- структурні блоки дидактичного модуля


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)