Хорошковська, О. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту [Текст] / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 41-44. Рубрики: Українська мова--Методика навчання у школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): мовно-літературна освіта -- українська мова як державна -- зміст мовної освіти -- принципи відбору -- наступність Анотація: У статті обгрунтовується необхідність практичного підходу до визначення змісту навчання української мови як державної та інших мов як окремих предметів. Такий підхід з орієнтацією на формування комунікативної компетентності має бути закладений у новій редакції державного стандарту мовної освіти з української та інших мов для основної і старшої школи з національними мовами викладання. Пропонується для ознайомлення та реалізації прнципу наступності проект державного стандарту для початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Яновицька, Наталія Реалізація вимог державного стандарту в підручниках української мови як державної [Текст] / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 36-44. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): українська мова як державна -- підручник з української мови -- комунікативна компетентність Анотація: Розглядаються вимоги Державного стандарту початкової загальної освіти щодо навчання української мови як державної та їх реалізація у підручниках для 1-4 класів шкіл з мовами навчання національних меншин України. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Бондаренко, Неллі. Зміни в програмі з української мови для 10–11 класів та перспективи програмотворення [Текст] / Неллі Бондаренко, Сергій Косянчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 7/8. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Навчальні програми--Зміни Кл.слова (ненормовані): програмотворення -- українська мова як державна Анотація: Надано обгрунтовану інформацію про зміни й уточнення, внесені в програму з української мови для 10–11-х класів ЗНЗ із російською мовою навчання. Акцентовано увагу на необхідності створення окремої теорії програмотворення, оскільки саме в програмі імпліцитно закладаються визначальні параметри якісного підручника. Зроблено висновки щодо стану, викликів і перспектив програмотворення, а також застереження щодо структурних ризиків для опанування державної мови у разі переходу школи на подовжений термін навчання. Дод.точки доступу: Косянчук, Сергій Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |