Ліскович, О. Формування самоосвітньої компетентності учнів під час вивчення фізики [Текст] / Олена Ліскович> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 8. - С. 7-11. - Бібліогр.: с. 11 Рубрики: Фізика--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): уміння вчитися -- самостійна пізнавальна діяльність -- навчання фізики Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кодлюк, Я. Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Ярослава Кодлюк> // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Педагогіка--Особистісно орієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): молодший школяр -- уміння вчитися -- рефлексія навчальної діяльності -- позитивні мотиви навчання -- особистісно орієнтоване навчання -- ключова компетентність Анотація: У статті виокремлено та охарактеризовано сутнісні ознаки суб'єктності молодшого школяра в навчальній діяльності - сформоване вміння вчитися, розгорнута рефлексія, стійкі позитивні мотиви навчання, набуття яких може забезпечити особистісно орієнтована початкова освіта. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Королюк, Т. Навчальне видання з математики, яке забезпечує формування компетентної особистості молодшого школяра [Текст] / Тетяна Королюк> // Початкова школа. - 2017. - № 1. - С. 33-35. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Математика--Підручники та посібники Кл.слова (ненормовані): предметна математична компетентність -- уміння вчитися -- навчальний зошит з математики -- задачі Анотація: У статті обрано для опрацювання навчальний зошит "Математика" авторів С. О. Скворцової та О. В. Онопрієнко, який поєднує у собі і функції підручника і функції зошита. Це навчальне видання найбільше відповідає вимогам навчальної програми з математики, розробленої на виконання Державного стандарту загальної початкової освіти. Це єдине на сьогодні навчальне видання, яке забезпечує формування у молодших школярів такої важливої ключової компетентності як уміння вчитися та предметної математичної компетентності. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Білошицька, А. Використання фреймових моделей у структуруванні навчальної інформації на уроках української мови [Текст] / Алла Білошицька> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 7/8. - С. 49-53. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): концентроване навчання -- фреймові моделі -- уміння вчитися Анотація: Актуалізовано проблему використання фреймових моделей на уроках української мови. Результатом цієї студії є розроблення методичних рекомендацій для вчителів української мови та літератури щодо використання фреймів на уроці української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Угніч, Руслана. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку / Руслана Угніч> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 5. - С. 12-19. - Бібліогр. 14 назв Рубрики: Уроки--Компетентнісні уроки--Моделювання--Теоретичний і практичний аспекти Кл.слова (ненормовані): уміння вчитися -- конструктор компетентнісного уроку -- мета уроку -- рефлексія Анотація: Актуалізовано проблему конструювання уроку на основі компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів у контексті впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Результатом цієї роботи є розробка методичних рекомендацій для вчителів української мови та літератури щодо формування вміння вчитися у структурі компетентнісного уроку. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Козакевич, Ірина. Ключові компетентності: що повинен знати й уміти випускник школи [Текст] / Ірина Козакевич, Микола Савусін, Сергій Пеняєв> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 12. - С. 46-53 : рис. - Бібліогр.: с. 51 Рубрики: Нова українська школа Кл.слова (ненормовані): уміння вчитися -- обізнаність у сфері культури -- екологічна грамотність -- випускники школи Дод.точки доступу: Савусін, Микола; Пеняєв, Сергій Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |